Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei til alle gamle og nye. Skal igang med ny runde, denne gangen med menopur. Det ser ut til at antatt uttaksdag krasjer med andre ting for mannen min, og jeg lurer derfor på å utsette stikkestart litt.

Men. Lurer på om jeg allikevel kanskje må stikke noe lenger med menopur, slik at det ordner seg av seg selv. Noen som vet noe om dette?

Fortsetter under...

Takk allegodetingertre.

Har søkt litt omkring, og det er kanskje vanskelig å si. Ser ut til at man gjerne får endret dosering etc. også, alt etter hva som er årsaken til byttet. Selv hadde jeg kjempemange egg men ikke så god kvalitet..

Hei manga.

På mitt siste forsøk brukte jeg Menopur etter å ha brukt Puregon på de andre forøkene. Jeg hadde akkurat samme dose og måtte stikke like mange dager som på Puregon.Men det kan jo være forskjell fra person til person. Uansett masse lykke til.

Hei Ann-ch.

Takk for svar! Jeg ser at jeg faktisk har økt fra 125 ie puregon til 150 ie med menopur. Litt rart siden jeg ble overstimulert sist.. (?) Forhåpentligvis slipper jeg unna med en stikkedag mindre, da rekker vi det akkurat :) Kan jeg spørre vva slags utslag byttet ga seg på deg mht eggkvalitet og mengde? Jeg er så lite her for tiden at jeg ikke har fulgt med på noen i det siste. Ble litt mye stress sist, så jeg forsøker å holde meg unna :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...