Gå til innhold

altså, mannfolk og tomflasker! (samme som 0-1 og ung mor)

bobleplast og Amélie Amelusk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selvsagt grusomt glad i min kjære samboer, men jeg blir så såret!!

Sambo har fått det for seg at selv om vi (da mener han JEG) har fått en baby, skal livet hans fortsette akkurat som før, da med tanke på hvor mye frihet han mener han skal ha.

Han har ennå ikke nevnt på jobben at han er pappa, heller ikke at han har dame, og snuppa er 5 mnd.

Jeg fikk ikke bli med han på julebord nå i vinter, fordi jeg var synelig gravid, så han dro med venninna si istedet (som forøvrig er bestevenninna mi)!

(dette såret meg ganske grundig, og han forstod ikke hvorfor, så på meg som et hysterisk kvinnfolk)

kollegaene hans spurte senest for en uke siden om han fortsatt var sammen med kjæresten som var med på julebordet, og uten å tenke over det, svarte han ja...

(samme kvelden ble jeg overfalt av en full mann, og stod gråtende i taxi-kø ti min. fra julebordet, men han verken inviterte meg inn, eller kom for å hjelpe meg.ble stående i køen i tre timer, og senere på kvelden ble jeg innlagt på obs.posten for gravide med premature rier.)

slike ting skjer stadig vekk, og hver gang jeg prøver å snakke med han, slutter han å snakke, og ignorerer meg til JEG sier unnskyld for at jeg er teit, og da sier han seg enig og ler.

Senest i går så dro han et forsvinningstunt.

Han sier selv at leiligheten var så mørk og deprimerende, at han bare dro, og siden jeg og vesla sov, sa han ikke ifra.

Mobilen hadde han heller ikke med, og tenkte ikke på å låne en telefon for å gi lyd fra seg.

Han VET at vesla klør i tennene om dagen og nekter å bli lagt ned, og ikke gidder bæretøy inne om dagen, kun i armene, og survefaktoren er høy.

Likevel ble han borte i -NI- timer!!!

Uten å gi en eneste lyd fra seg!

Ikke nok med det, når han tilslutt kom hjem, orket han ikke å mate Lusket, for han var så sliten!

AAAARGH!!! jeg blir så frustrert!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre at han er sånn mot deg. Hadde det vært meg så hadde jeg gjort det slutt. Ikke snakk om at jeg hadde giddi å vært sammen med en som oppførte seg sånn! Typen min brukte et halvt år på å fortelle om meg (fordi det var så stor aldersforskjell og sånt), men han gjorde det og nå vet alle at vi er sammen og skal ha barn. Du burde ikke ha tålmodighet med han. Du fortjener så mye bedre!

Skrevet

han der burde få seg en vekker. fy f*** det går bare ikke an å oppføre seg på den måten. du fortjener så mye bedre bobleplast.

Skrevet

Jeg hører ikke til her inne, men synes likevel jeg måtte svare deg.

Jeg synes du skal stikke innom på jobben hans med jenta deres og presentere deg. Oppfør deg som om dette er det mest normale i hele verden og vær blid og hyggelig. Det vil får de andre til å stusse, men det vil jo ikke sette deg i ett dårlig lys.

Dra ut en tur uten ham og barn en gang i blant. Det trenger jo ikke å være så lange turer, men noen timer hos en venninne vil sikkert gjøre deg godt. Han trenger å bli vant med å ha ansvar for datteren deres og da vil han sikkert sette mer pris på jobben du gjør.

Skrevet

Synes dere må snakke om forholdet dere har, du har det jo ikke bra og det virker som at han ikke har det noe bedre. Regner med at det var annerledes før og at dere kan finne tilbake til hverandre hvis dere virkelig ønsker det. Men sånn som du beskriver forholdet ditt, er det verken sunt for mor eller barn og selvsagt far. Finn ut av det, fortell han at du og lille jenta er en del av livet hans nå og han må akseptere det!

Og gjør som krokodille mor sier.. kom deg ut til venninner og møt opp på jobben hans.

Lykke til!

Skrevet

Herregud!!! så trist at noen skal være sånn... at du gidder sier jeg bare:s typen min sier d samme om at livet ikke skal bli helt annerledes fordi om vi får barn, men d han mener med det er at han som allikevel er arbeidsledig kan være hjemme med ungen slik at jeg slipper å utsette utdannelsen lengre enn nødvendig:)

synes du burde skrive ut alle svarene du har fått her inne og vise ham dem jeg!! vise ham at det er ikke bare du som synes han oppfører seg teit, vis ham at det er ikke du som er hysterisk, det er han som ikke viser ansvar nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...