Gå til innhold

Får ikke komme i dag likevel....

nicco

Anbefalte innlegg

Ja, da gikk det litt som jeg fryktet. Ringte sykhuset akkurat for å få klarsignal til å komme, men der var det travelt, og de kunne ikke ta meg imot i dag i alle fall....Begynte å spørre om det var fastlegen min eller noen på sjukhuset som hadde bestemt det. Sa at overlegen bestemte det på onsdag, men det hjalp ikke gitt. Så ingen igangsetting i dag.

Tror jeg ikke gir meg så fort, tar en telefon seinere i dag.....Fryktelig skuffet nå..

Fortsetter under...

Nei, ærlig talt - dette går ikke an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huff, som om ikke du har hatt nok nå nicco........ Vel - du får mobilisere dine siste krefter og forlange at de holder seg til det som er avtalt. Pakk kofferten og dra opp - er vanskeligere å avvise deg face til face, enn over telefonen...........

Lykke til!!!!!!!!!!

Det har vel vært fullmåne og fellesferie på avdelingen din... Men stå på og prøv igjen senere i dag, det roer seg sikkrert etter natten og da får de vel et ledig føderom til deg :) Skal krysse fingrene og tærne for at det løser seg :) Ønsker deg alt muleg hell på din ferd for å blir satt igang i dag!!

Annonse

Håper noen på avdelingen har vett på å ringe deg så snart de har en seng ledig...

Det kan virke som om "noen" ikke har gjort jobben sin i ditt tilfelle!

At de på fødeavdelingen ikke har tid til deg i disse ferietider er kanskje forståelig. Det er grenser for hvor mange de kan ha inne, de skal jo ta vare på deg mens du er der. Det er ikke noen god ting å ikke bli fulgt opp heller.

Men derfor burde "noen" vært forutseende og satt deg i gang før ferien satte i gang.

Jeg kan skjønne at du ikke har krefter til å klage nå, du har nok med å holde hodet oppe. Men du bør kanskje sende inn en klage i ettertid? Det vil ikke hjelpe deg, men kanskje redde en annen i fremtiden.

Ønsker deg fred og lykke fremover.

Det er kanskje best å ikke overdramatisere akkurat denne hendelsen - det er ikke uvanlig at planlagte inngrep må vike plass for akutte/uforutsette situasjoner.

Når det er sagt så har jeg ingen problemer med å forstå at Nicco var skuffet da hun fikk beskjed om å ikke komme på sykehuset på mandag. Vet noen hva som skjedde etter det? Synes hun har vært veldig stille de siste dagene, så jeg håper det betyr at hun er på sykehuset nå og kanskje til og med fått møte sin nyfødte :-)

Håper det! Lykke til eller til lykke, Nicco!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...