Gå til innhold

Håper og tror at dette vil virke bra for meg.... (ketolyse)

Anbefalte innlegg

Har lest mye om ketolyse nå, og det å være i ketose. Jeg er i målgruppen for de som dette passer på, størrelse middels stor hval med insulinresistens.

Kostholdet pr. i dag er nesten kun basert på karbohydratrik mat, slik som godteri, sjokolade, is, pasta, ris og hveteprodukter....

Har bestilt boken samt vitaminer og mineraler og er klar til å starte. Begynner med en "edruelig" innstilling. Vet at det blir hardt å si nei til alt det som er så godt, men som er så fryktelig feil. Rart at man vil seg selv så vondt med å spise alt det tullet.

Nei, nå gleder jeg meg til å starte opp, følger med dere som går på denne kuren!

Fortsetter under...

Hei, og velkommen i klubben. Jeg vil bare gi deg en liten oppmuntring ved å fortelle deg at du ikke vil ha så lyst på alt du sier "er så godt" når du kommer igang med kuren! Faktisk! For meg smaker det rett og slett ikke så godt, jeg vil ikke har mer-mer-mer som tidligere og jeg blir uggen i magen av sjokolade - en kjempefin "bivirkning"! Da er det jo kjempelettvint å holde seg unna. Når du ser at kilonene går vekk vil det også motivere deg til å fortsette å ligge unna alt du ikke skal ha ;o) Hvis ikke får du komme inn hit så skal vi hjelpe deg å ikke ha så lyst på det ;o)

Lykke til! Dette kommer til å gå kjempefint!

Ketolyse-kuren er en utrolig bra kur, som fungerer!!! Mitt problem første gang jeg gikk på den, var at jeg gikk tilbake til uvanane mine med en gang etterpå. Men gikk på den igjen nå i våres, og da gikk jeg ned ca. 25 kg på kort tid, og på slutten nesten en kilo om dagen, og spiste da BARE fett og proteiner (kjøtt) og minimalt med grønnsaker. Tok mye vitaminer i tilliegg for å kompensere. Men, så ble jeggravid, da og da fikk jeg beskjed om å slutte. Så nå, i uke 17 har jeg gått ytterligere 2 kg til ned, for mat er bare kjempekjedelig! :) Men er ikke lei meg, jeg!

Det er ikke så vanskelig å si nei som det man tror. Jeg var en skikkelig godtegris, spiste gjerne potetgull hver dag, for ikke å snakke om all colaen jeg hev innpå. Andre dagen hadde jeg vanvittig lyst på sjokolade, men drakk litt pepsi-max så gikk det over.

Ønsker deg lykke til jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...