Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det navnet? Har lyst å kalle opp igjen en evt sønn etter pappaen min som er død. Men går det an å kalle en gutt nå til dags for Peder da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan! Peter er også et alternativ.

Skrevet

Ja det går fint an å kalle gutten sin Peder, og det er et fint navn også :)

Skrevet

Peder er et flott navn! Vurderer det selv, som oppkallingsnavn etter en kjær grandonkel.

Skrevet

Vi vurderte det selv på grunn av en "annenhver-tradisjon" i familien min, men det ble ikke denne gangen..

Synes det er fint jeg, men ble ikke enig med min kjære ;)

Skrevet

Kjempefint, men jeg hadde ikke brukt det - fordi det er et slangord for homse på mange slaviske språk, og vi kunne godt finne på å bo i et slavisktalende land at some point. Kjenner forøvrig flere smågutter som heter det i Oslo, og Oslo har en tendens til å skape navnetrender i resten av landet - så jeg gjetter at Oskar, Peder og Gustav er poppis på landsbasis om 5-6 år.

Skrevet

Synes Peder er et stødig og koselig navn :-)

Skrevet

Peder er flott, venninna mi har en liten gutt som heter det.

Hadde ikke vært i tvil! Dessuten er det litt på vei inn igjen, så det blir ikke et fremmed navn for den kommende generasjonen.

Skrevet

Peder er nydelig, Peter er hakkét nydeligere.

Skrevet

Peder er et kjempe fint navn, har er 5 år gammel tremenning som også heter det. Det eneste jeg kan si som er nagativt er at vi hadde en lærer på skolen som vi pleide kalle Peder Pedo

Skrevet

Peder er jo et trend-navn.. Ville heller bekymret meg for at for mange heter det nå til dags..

Skrevet

Jeg synes det er et veldig fint navn! Jeg har ikke inntrykk av at det er veldig vanlig, egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...