Gå til innhold

amming på natta.

Anbefalte innlegg

poden har ikke tenner enda. han er 8 måneder. og når han vokner i løpet av natta tar jeg han oppi min seng. etter det får han spise og kose så mye han ønsker.

så jeg aner ikke om han spiser mye eller lite i løpet av natta for jeg sover jo ;)

er det noe som helts ulemper med det?

(elsker og ha han der)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9949057-amming-p%C3%A5-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:

Nei,jeg syns ikke det er noen ulemper ved det(gjør som deg tar min 4mnd gamle sønn oppi senga da han våkner om natta)

Vi liker det begge to:-))

Godt å ha han inntil meg,helt enig i det.

Og ingen mor tror jeg noen gang har lagt seg på ungen sin,da er nok svært syk eller dopet eller noe....

Vi er nok mange som gjør slik,lar ungene våre spise mens vi selv får litt sårt tiltrengt søvn..

Gutten din får nok i seg det han trenger på natta ellers hadde han nok våknet å vært utilpass.

Vi får bare kose oss videre.

Det er iallfall ingen fare at du legger deg på han, om du er frisk og edru ;) Jeg kan ikke komme på noen ulemper egentlig, annet enn at det sikkert blir litt slit å få han til å sove natta i gjennom når du vil ha senga di for deg selv igjen.. Men er forferdelig kos å ha de slik, blir sånn noen netter her også pga at jeg sovner.. Prøver å holde meg våken slik at jeg får rapt han og lagt han i egen seng, men ikke alltid det går.. ;) Så kos deg videre - det er iallfall supert for ungen, får masse hud-til-hud-kontakt med mamman sin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...