Gå til innhold

Trener dere eller ikke, dere som går på Reductil?


Frk.Forvirret

Anbefalte innlegg

SKal snart begynne på Reductil og har planer om å trene ved siden av. Er glad i å trene, men har mistet piffen ettersom jeg bli tjukkere og tjukkere. Håper på å finne treningsformen igjen. Men leser at mange står stille på vekta over flere uker. Gjelder det dere som trener, også? Å stå stille en uke er vel ganske vanlig iblant, men å stå stille i 4 uker? Mistet litt motet da ei jente skrev det. Men vet jo at tablettene ikke virker på alle og at effekten kan minskes etter en tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo så abselutt, jeg trener opp til 5dager i uka, og det gir gode resultater for min del. Sist uke gikk jeg ned 2,8kg på 5dager. Men hadde nok ikke gjort om jeg ikke hadde trent og fokusert på kosten.

lurer du på noe noen av de andre jentene skriver her på debatten råder jeg deg til og ta direkte kontakt med vedkommende, kansje hun hadde et logisk svar og gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at hun har lest mitt "avskjedsinnlegg" lenger ned her...kremt..

 

Og nei, jeg trente aldri regelmessig når jeg gikk på reductil, skulle ønske jeg hadde gjort det - men det har noe med at jeg jobber fem-skift og da har man rett og slett ikke energi alltid til å gjøre det fast.

Men de fleste jentene på reductil trener fast ;) Absolutt dyktige jenter ;)

 

Og det at jeg har stått stille i 4 uker...joda, det har jeg men det skal jo sies at det har vært ferie inntak av godteri/kaker/fyll og spetakkel....så det er ikke overaskende for meg i alle fall...

 

Jeg kunne nok ha fått øket styrken og fortsatt med reductil i alle fall ut året. Men vi har valgt å prøve å få barn nå...og det var den egentlige grunnen til at jeg begynnte på reductil, for at jeg skulle gå ned litt føre ett svangerskap...og når man blir "babysyk" ...nja, så velger jeg å gå den veien istedenfor.

 

Lykke til med livstilsendring og Reductil!!! Jentene her er super snille og hjelpsomme, heng deg inn på Reductil jentene vår/sommer tråden ( burde kanskje byttet navn nå, men)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener masse (ok, nå har det vært ferie og alle rutiner gikk føyka), i alle fall synes jeg det sjøl - 4-5 ganger i uka, noen ganger mer. Har ikke stått stille i det hele tatt, tatt av rundt halvkiloen i uka uten å gå sulten noensinne, og på ei flink uke klarte jeg halvannen (det var den eneste uka jeg ikke har spist godis og is og alt mulig). Hadde heller ikke allverden treningsglede før jeg begynte, men blitt mye mer energisk av reductil, og deretter mye mer energisk av å bli lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utenom den "flinke" uka, spiser du snop, is og alt mulig? Trodde Reductil skulle hjelpe til at lysten på søtt skulle forsvinne, jeg.... Sukk... Det er nemlig søttrangen som gjør at jeg er blitt så tjukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trangen er så å si borte, så det er ikke nødvendigvis noen stor bekymring. Men det er to andre muligheter enn søtsug: jeg spiser når jeg er urolig, sint, stressa, og da går det ned hva som helst som hodet mitt sier skal gjøre meg gladere, selv om jeg ikke har lyst på det - spiser i bunn og grunn alt som ikke er nagla til veggen. Burde antakelig begynne å røyke i stedet. Og dessuten har jeg fremdeles vanskelig med å si totalt nei når det er anledninger der man er gjest og får servert kaker etc, det er så lite koselig for dem man er hos. (I tillegg har det nå vært ferie, og da ble det mye potetgull og sånt, samt en is nå og da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...