Gå til innhold

er d ingen å snakke med her heller??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo da, jeg er innom her ganske ofte. Savner også mer aktivitet... Men har tenkt at de med depresjoner kanskje ikke alltid har overskudd til å bidra så mye...? Selv om vi sikkert ofte er veldig følsomme personer, og ønsker å hjelpe hverandre, så har vi kanskje nok med våre egne problemer. Jeg føler ofte at andre sikkert kan gi bedre svar, også venter jeg og ser an litt. Men har begynt å svare mer i det siste. Spesielt når det ikke kommmer noen andre svar....

ja d blir vel litt sånn at vi som "sliter" litt har nok medd oss selv....men d er greitt med litt andre innspill likevel....

jeg for min del er superlei av fellesferien...mennesker overalt her jooo...liker ikke så mye styr rett utenfor døra;o) burde vel ikke bo midt i byen ;o)

litt over 2 måeder til termin...gruer meg intenst......

Har vært hjemme med barnet mitt et års tid. Så for meg spiller det forsåvidt ingen rolle om det er hverdag, helg, eller ferie... Kunne ikke ha tenkt meg å bo i by i det hele tatt. Orker ikke masse folk rundt meg.

Så du har to mnd igjen. Så spennende! : ) Hva gruer du deg til? Jeg grudde meg ikke til selve fødselen, men til å være på sykehuset. Trodde jeg ville hjem så raskt som mulig. Også ble det helt motsatt. Syntes alt var kjempeskummelt og SLITSOMT. Har du barn fra før?

nei d er første...:o)

tja kan si med hånden på hjertet at jeg gruer meg noe så SINNSYKT til å føde!! hjelper sikkert ikke at j har lest x antall skrekk-historier heller ;o) luuuurt...ikke ;o) tror j har en rimlig høy smerteterskel ;o) meeen tar sikkert feil der ja.....

har bestemt meg for å prøve epidural jeg...uansett hva folk sier. ;o) er nok bare ikke tøffere desverre;o)

men håper på kort fødsel da...venninna mi fikk i juni, første for hu å - å alt var over på under to timer...sååh - j lever i troa ;O)

Annonse

Jeg trodde også at jeg hadde høy smerteterskel. Så jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å prøve uten smertestillende. Det er slitsomt å føde JA! Men jeg klarte å holde meg forholdsvis rolig, og brukte bare lystgass. Noe som var til stor hjelp!! :) Det er på en måte umulig å bestemme seg på forhånd. For du vet ikke hvordan fødselen blir, og hvordan du opplever smertene. Gjør det som føles riktig for deg!

Oi, så venninna di brukte to timer! Var ikke det veldig vondt...? Jeg brukte ca 14 timer. Syntes det hørtes helt vanvittig ut før, og skulle ha vondt så lenge. Men tida ble veldig "borte" for meg mens det sto på. Blir litt i sin egen verden. Forresten så brukte jeg akupunktur noen dager etter fødselen. Var litt stressa og trist... Det virka ihvertfall veldig avslappende på meg. Så det har jeg begynt med nå i ettertid også. Har du prøvd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...