ivf tromsø77 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Kan noen være så snill og hjelpe meg? Har lagt inn ordre på babyjungle i dag på vogn,Tfk twinner twist.hele summen kommer seg på 804,96 euro. Da er det inkludert shipping cost (norway)på 60 euro.Det er vel på transporten, regner jeg med..Hvordan blir det med moms og toll? Hvordan beregne dette? Er vist helt grønn på dette området...Første gang jeg bestiller på nettet. Noen synspunkter på tfk? Er dere fornøyde med denne vognen? Har bestilt med begger.Er ikke disse like store som simo sine? Har også vært og sett på teutonia s4 for tvillinger.Noen om har synspunkter på denne?Positive og negative.Syns den virket så ruvende.. Takknemlig for svar:-) okt mammma:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei. Vet ingenting om tfk, men du må betale moms på 25 prosent. Den pleier komme på regning etter en stund tror jeg. De 60 euroene er nok fraktkostnad. Du betaler kun en liten tollavgift, den er sikkert iberegnet i momseregningen. Men tror du kan bare sette deg ned å vente, du får nok regningen i posten, trenger ikke gjøre noe.
tvillingmammaen Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 hei du får regning i posten på momsen ca en til to uker etter du har fått varen. den får du neste mandag. synspunkt på tfk? Vel skal jeg være helt ærlig så ville jeg heller bestilt oth. dette sier jeg fordi jeg hadde først oth så ville jeg ha forandringer så jeg bestilte tfk, den ble nå ødelagt så jeg har fått oth igjen. jeg er ikke i tvil om hvilken vogn jeg liker best.... men ikke missforstå tfk er en ypperlig vogn så du har ikke gjort et dumt kjøp.... oth er lettere , litt mindre (smalere) men tfk har en del finesser som oth ikke har så det veier jo opp... uansett lykke til med vogn etc og selvsagt gratulerer med to i magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå