Gå til innhold

Noen her som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge etter at man kjenner EL-smerter, er egget befruktningsdyktig? Har EL-smerter nå, men ser ikke typen før i morgen.Hadde negativ test i morges, men nå på kvelden var den nesten positiv og nå sitter jeg her og kjenner stikkene på den ene siden og stresser snart livet av meg i redsel for å gå glipp av nok en sjanse. Vet at dette burde vært postet på bli gravid i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viser testen nesten positiv? skjønte ikke det helt........

Stod på mine tester at fra man fikk positiv EL test kom man mest sannsynligvis til å få eggløsning innen 48 timer så det var den beste perioden å ha sex i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at egget er sluppet så lever det i 24 timer ca...Pluss/minus...

 

Så det er bare dra kjæresten inn på senga så fort du ser han...=o)

 

Krysser fingrene=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testen er nesten helt positiv (billigstrimmel) etter at de to obligatoriske minuttene har passert. Jeg bare stresser fordi jeg har smerter i høyre eggstokk nå. Bare lurer på om det kan være for seint i morgen med sex da. Altså det jeg spør om, kommer smertene før, mens eller etter eggløsning? har også opplevd at jeg har nesten positiv test en kveld, neste dag negativ, og neste dag nesten positiv og så få positiv test og eggløsning 3 dager etter at testen var nesten positiv første gang. Er det rart jeg er forvirret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser jeg på at gubben har noen superhurtige svømmere på lageret til meg i morgen når han kommer hjem fra reisen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...