Nilena Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har nettopp fått mitt tredje barn - og går nå igjennom en prosess med at hun er den siste.... Litt tøft, men også litt godt å tenke på. De skal jo følges opp også... MEN....jeg er jo såååååååååååååå glad i sånne småe nøster og har alltid hatt en drøm om å kunne jobbe på barselavdeling/fødeavdeling og dulle litt med disse små... Men har bestandig vært usikker på hva slags utdanning man må ha. Noen her inne som er barnepleiere? Hva slags utdanning har dere?
*makrell i tomat* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hei Utdanningen er 3 -årig hjelpepleier-heltid eller 4 -årig hjelpepleier-deltid - etter dette må du ha 1 årig spedbarn og barselfag, ta en telefon til utdanningsetaten i kommunen din, de vet hva de har å tilby deg )
summer85 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 hjelpepleier først, så må du ta barnepleier, tar 2 år på skolen, men du kan ta det gjennom aftenskolen.no å da tar det 1 år...
Frk.Forvirret Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Hva er lønna og er det lett å få jobb i det yrket?
*jaja* Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 http://lovejoy.idium.no/spormag.no/Yrker/ kanskje du finner noe info her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå