Mirabella Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Og jeg er så kvelm nå...hver kveld! Er begynt å spy =( Er det noen som har noen gode råd???? Hodepinen besøker meg også jevnlig gjennom hver dag.. Jeg skal bestille time til legen uti uka=)
kokosyklus Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Spis spis spis. Ikke bli sulten, da spyr man fort! Forsøk å spise hver andre timer og bare litt av gangen, f.esk en brødskive/frukt eller noe som frister deg. Ha alltid sukkertøy liggende og kjeks i veska eller på nattbordet. Drikk godt med vann. Ingefær te hjelper litt eller smaker iallefall godt:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 jeg kastet aldri opp, men gikk kvalm hel døgnet, lå for det meste på sofaen, men så leste jeg om SEA-BANDS, og dem funket bra. Hadde heller ikke matlyst, men tvingte i meg mat, det hjelper litt også, for tom mage lager det bare værre. Gikk på apoteket, og ble anbefalt en vitamin blanding med folsyre, står bar GRAVID på pakningen, dette hjalp også noe. Er nå 9 uker på vei, og kjenner bare litt uggen følelse på morgenen, men fin resten av dagen. Trenger ikke sea-bands lengre heller Trøst deg også med at det går som regel over mellom uke 9 og 12
Mirabella Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Tusen takk for gode råd..=) Har Sea Bands på meg i dette øyeblikk, jeg har Ritz og drikke på nattbordet, samt en eske IFA pastiller tilgjengelig. Spiser ca hver andre time og ligger unna sterk mat, kraftige oster og melk. Er ikke SÅ uggen som jeg har vært. Har bestillt de vitaminene for gravide på apoteket, de var fri så kommer nok om et par dager:) Takk igjen for fine råd!
TussiLussi Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Velg pastiller som er sukkerfrie ( IFA er vel med sukker ?) da tennerne er ekstra sårbare under en graviditet - spyr du mye er det også viktig å ikke pusse like etterpå, sliter emaljen. Skyll godt med vann.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 For meg hjelper det mye å spise goldfish... sånne småsalte kjeksfisk... er kommet til uke 6 i dag...er stort sett uggen og kvalm, men ikke spykvalm enda... med meg er det svimmelhet og trøtthet som er det verste...dessuten begynner jeg å få vondt i ryggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå