Gå til innhold

HJELP!! Kjønnsvorter? Er det farlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget noen litt harde små hvite prikker på kjønnsleppene. (ca 2mm)

Er dette kjønnsvorter? Kan det være noe annet? Hva kommer kjønnsvorter av? Er det smittsomt? Bør en gå til lege?

Kan de være der uten at eg gjør noe med de?

 

HJELP! Oppdaget det nettopp! Redd det er noe farlig! Klør litt i underlivet, men ikke mer ann at det ikke er plagsomt. Kan også nevne at eg hadde en SA for noen dager siden, kan dette ha en sammenheng?

 

KAN NOEN GI MEG NOEN SVAR??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjønnsvorter er en kjønnsykdom og det er smittsomt. Må behandles av lege/få legemidler. Ta deg en tur til legen du og få sjekket om det virkelig er kjønnsvorter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN være det ja, men trenger jo ikke. Du burde gå til legen mens de prikkene enda er der, for da er det lettere for legen å gi deg et ordentlig svar.

 

Det er ikke farlig med kjønnsvorter, men det er smittsomt og du vil aldri bli kvitt viruset desverre. Det som er med kjønnsvorter er at du kan få aldri/sjeldent utbrudd (selve vortene), men viruset vil være i kroppen din for resten av ditt liv.

 

Dersom det er kjønnsvorter har det absolutt ingenting med SA'en din å gjøre (men det vet du vel), jeg har hatt SA 5 ganger og aldri opplevd slik du gjør, så vet ikke om det kan ha noen sammenheng. Men dra til legen så får du vite hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...