Gå til innhold

kanskje sa, håper noen kan svare...


MineNydeligeBarn

Anbefalte innlegg

Jeg har muligens hatt sa.... skal til ny kontroll neste mandag. Det føles som en evighet til jeg får et svar. Det jeg lurer på er: hvis jeg tar en graviditetstest, vil den vise positivt hvis jeg har hatt en sa? i såfall, hvor lenge?

Håper noen kan dele litt kunnskap og erfaringer med meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det kommer an på hvor langt du er på vei, jo lengre jo mer graviditetshormon må kroppen kvitte seg meg. Jeg hadde MA i uke 12, men fosterert hadde vært dødt i 4uker, tok før utskrapningen da var den sterk positiv, 2 dager etter var den svak positiv og etter 1 uke var den helt negativ. Men jeg har hørt om de som må vente flere uke før den blir negativ...

Håper dette var svar på spørsmålet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En test vil vise positivt i en til to uker etterpå pgå HCG. Hvis du går til legen kan han ta blodprøver å se om verdien synker eller stiger. Vi xX fingrene for at den stiger for da er det fortsatt liv. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare dytter litt i denne. trenger et svar, blir helt gal av å ikke vite. men så gidder jeg ikke ta en test hvis den kommer til å vise positiv uansett noen dager fremover. Av alle kunnskapsrike kvinner som er her inne, så må vel noen kunne gi meg et svar!

vær så snill:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... takk skal dere ha. har termin 5.mars så er ikke så veldig langt på vei, men hadde vært utrolig koselig viss den lille spiren bare tuller litt med meg og fortsatt holder seg godt fast. da får jeg vente til neste mandag, så skal jeg prøve å tenke på det litt mindre enn de 24 timene i døgnet jeg tenker på det nå. Er ikke noe jeg kan gjøre, bare vente og håpe at jeg ikke kommer til å blø noe mer....

takk for svar! Godt jeg kan komme inn her å lufte tankene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...