smil =) Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Tenkte vi kunne komme med positive sider ved det å være alenemor - Ingen eller mindre krangling med partneren
Vero&LilleCelina-16/12:) Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Man kan bestemme navn heeelt selv:D
Gjest anouschka with Love Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 -Slipper å bli skuffet over ting partneren ikke har gjort, (gjør heller alt selv med et smil :-) ). -Forventer ikke noe dulling -blir tøff, sterk og selvstendig. -Trenger ingen handyman eller dekkskifter -får til alt selv!!! Åååå deilig å være alenemamma!!
Gjest anouschka with Love Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 OG bra intiativ Smil!! Jeg liker sånne positive tråder! :-D
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 du får all kosen med å ha barn og den lille elsker deg ubetinget:) alt av barnet første smil osv er det du som opplever først og selv om du må stå opp om natta med den lille så kan du trøste deg med at du slipper å ha en mann som du irriterer deg over at aldri står opp med den lille om natten;)
Anele&Solstråla Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 du oppdrar barnet slik du mener det bør oppdras:)
smil =) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 Jeg er ALENEMOR og STOLT av det og BARNET MITT! - Ingen eller mindre krangling med partneren - Du kan bestemme navn heeelt selv:D - Slipper å bli skuffet over ting partneren ikke har gjort, (gjør heller alt selv med et smil :-) - Forventer ikke noe dulling -blir tøff, sterk og selvstendig kvinne. - Trenger ingen handyman eller dekkskifter -får til alt selv!!! - Du får all kosen med å ha barn og den lille elsker deg ubetinget:) - Slipper å ha en mann som du irriterer deg over at han aldri står opp med den lille om natten;) - Du kan handle alt nydelig baby og barne ting/klær uten å måtte få tilattelse til å bruke visa kortet - Ingen har rett til å blande seg borti når du skal begynne å jobbe igjen. - Det er MITT barn og MIN ære for at det er så nydelig =) - Du slipper å bite tennene sammen og gå ut med en baby som har på seg et håpløst antrekk fordi pappaen tok morgenstellet. - Alle spor av mindre heldige egenskaper hos barnet kan du tillegge pappaen og hans familie, for han er ikke der til å motsi deg. - Alle positive sider ved barnet kan bare du ta all æren for! - Du trenger ikke å fokusere/bruke tid på en mann som ikke tar ansvar, bare gi full fokus til barnet, og deg selv når barnet sover - Økonomisk støtte vi får, endelig får jeg nyte godt av all skatten jeg har betalt Glad for at staten hjelper meg gjennom dette, godt å bo i velferds Norge. Barnet som betyr noe, ikke økonomien. - Mor og barn får et utrolig kjærlighetsbånd - Du oppdrar barnet slik du mener det bør oppdras:) GRATULERE SOM MAMMA!!! Husk at du er en sterkt, vakker, selvstendig, utrolig tøff og god kvinne som gjør verdens viktigste jobb! Du bærer frem et vakkert liv =) Finnes ingen mer utrolig imponerende jobb enn det, bøyer meg i støvet for alle dyktige alenemødre! Kos deg med barnet i magen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå