Gå til innhold

ventetid....


aikipia

Anbefalte innlegg

synes det er så mye venting for tiden, testet positivt i går, og det føles som det er en evighet til det kommer til å skje noe som helst....gleder meg så til å fortelle det til familien, men må jo prøve å vente noen uker til....så gleder jeg meg til å få mage, dra på ultralyd, kjenne liv, kjøpe nytt babyutstyr, osv,osv.....Så akkurat nå føles det som om det ikke går fremover, og at jeg aldri blir å klare å vente så lenge...men er vel nødt til å smøre meg med tolmodighet.....:)

 

noen andre som føler at dette tar evigheter.....vet jeg ikke har ventet lenge, men det er sååååååååååå lenge igjenn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer. Vet akkurat hva du snakker om.. Dagene går så seint!!! I dag har vi fortalt til familien at vi venter nr 2. Er kun 7 uker på vei, men nå bare sprakk nyheten. vi gleder oss masse, og nå har vi noen å prate med om situasjonen også. Det hjelper veldig.

 

Lykke til med svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønner hva du snakker om er 6+1 .å det er jo en halv evighet til UL å mage,liv osvosv,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på å fortelle det litt tidlig til familien, men er redd for at det ikke skal gå bra.....er sikkert bedre når man kan snakke om det med andre....:) Hvis jeg blir dårlig, men kvalme o.l. kommer jeg til å si det raskt, er så tungt å skjule det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa det tidlig til mamma og pappa å en del venner,men mistet i uke 6:(

så mistet jeg i uke 5 :(

så denne gang skal jeg holde det hemmelig så lenge som mulig.har kun sagt det til to venner.

MEN fikk masse sympati når jeg mistet da iom att de viste.så er jo både og da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom en SA tidligere og da var det veldig tungt å fortelle at jeg hadde vært gravid og mistet.. Hvis noe går gale denne gangen .. håper ikke det...- da må jeg "bare" fortelle at vi har mistet. Håper at dette gikk ann å forstå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...