Gå til innhold

hei. jeg er gravid :)


monicada

Anbefalte innlegg

hei er nå 8 uker på vei og har det helt fantastisk!!!

 

men lurer på en ting, jeg har for lavt blodtrykk!(akseptabelt sa legen.) så lurer bare på om dette kan være farlig på noe som helst måte??? legen sa ingenting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst Gratulerer!!!!

 

Tror det er vanlig at blodtrykket blir litt lavere når man er gravid. Ville tro at legen din hadde informert deg dersom det skulle være farlig på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ikke farlig, du får bare ta hensyn til det, på den måten at du ikke reiser deg for brått osv hvis du blir uvel av det f.eks. Drikk godt med væske ila dagen, og få i deg litt salt. Er ikke farlig for baby så lenge du har det greit også.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp håper det. legen virket litt fjern synes jeg. det er en vikar for fastlegen min. så glad jeg skal til jordmor neste gang. han sa at jeg måtte til jordmor!!!! var litt rart synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå til jordmor er et mulighet man får, men som man slettes ikke trenger benytte seg av. Hehe, høres litt forvirra ut denne legen.

Vil uansett anbefale å gå til jordmor. Kan få mange flotte svar på ting man måtte lure på der. Jeg synes det er fint å kombinere, annenhver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...