Gå til innhold

NEGATIV TIL ALLE NAVN...

Anbefalte innlegg

du som syntes alle navn er stygge, kan ikke du heller bare la være å svare..

kanskje ikke så veldig tøft for de som vil kalle barnet sitt det navnet, at du bare slenger dritt om det og går langt inn i den greske mytologien for å forklare at navnet er stygt..

Herregud du må bare få deg ett liv utenom de 2 kattene dine!!!!!

Har lest gjennom masse her nå, og mange av navnene var kjempefine, men Neida, du hadde bare negative kommentarer...!

bedre å la være å svare kanskje????

syntes synd på de unga du noen gang kommer til å få.. hva skal de hete da?? Ørnulf og Bergliott?????

GET A LIFE!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9946792-negativ-til-alle-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Er det meg du sikter til anonym?? Jeg har i alle fall 2 katter... Vel, er det meg så kjenner jeg meg ikke helt igjen i det du skriver her - liker massevis av navn og er positiv til de fleste! Uansett om det er meg eller noen andre du sikter til, så skjønner jeg ikke at det går ann å la seg opprøre over at noen ikke roser alle navn - dette er jo en navnedebatt. Viktigste må jo være å gi en konstruktiv tilbakemelding. Tenk deg hvordan disse sidene hadde sett ut dersom alle bare skrev - det var flott, det var fint, godt valg etc, etc - virkelig en spennende debatt... Not! Dersom man ikke vil ha en tilbakemelding på navnene som må man jo la være å spørre!

Annonse

Greit nok det at en ikke er overbegeistret for alle navn da... men det er lov å vise litt hensyn.. En trenger ikke på død og liv skrive sårende ting, for å få frem hvor lite en liker navnene...

Jeg har også bitt meg merke i at den samme personen ALLTID er ekstremt negativ til de fleste navn, utenom de som er i samme sjanger som de hun liker best selv.

Til deg som måtte føle deg truffet :

Du har IKKE plikt til å kommentere absolutt alle navn du ikke liker. Vi har forstått hva du liker og ikke liker nå. ( ...for det ser faktisk ut som om du er livredd for at noen skal overse dine meninger).

I alle dager for et fælt innlegg... (er ikke dette en navndebatt da?)

-ikke uthenging av folk?

Er det noen som er slenger dritt her inne så er det flest anonyme.

Hvis man spør om meningen til folk så kan man ikke vente at di som ikke liker navnet skal unnlate å svare???

Det er ikke å slenge dritt, hvis man forklarer grunnen til at man ikke liker navnet?

Faktisk vil jeg si at personen dere snakker om er en av di mest saklige her inne.

Makan!! Blir helt skremt jeg..

Skam dere, henge ut folk på den måten.

Jeg antar det er meg det er snakk om her av Anonym sine kommentarer... Vel, vel - kan ikke si så mye annet enn at jeg absoultt ikke er ekstremt negativ + prøver å være konstruktiv + kommenterer heller ikke "alle" navn jeg ikke liker, mye jeg ikke kommenterer + jeg setter aldri på Anonym-knappen... Kan jo legge til at Bergliot ikke er mitt favorittnavn nei - tror nok du har misforstått smaken min veldig selv om du åpenbart mener å kjenne den så godt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...