Gå til innhold

Noen andre som er i gang med fryseforsøk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg, snart!

Mensen er underveis, ant. for fullt i morgen så da starter jeg med østrogenplaster. Skal til UL den 14. juli.

Da er det på'an igjen. Både gruer meg og gleder meg egentlig, mye forventninger og følelser på spill... Men får vel bare tenke positivt ;)

Så flott at jeg ikke er alene,

selv om jeg gjerne hadde sett at du allerede var gravid :o).

Forventnigene synes jeg også er de værste.De er vanskelige å unngå,en skal helst ha en beskjeden mengde av dem,og en skal helst også leve opp til dem...Men det er vel viktig å beholde troen på dette,så positive tanker skal vi klare.Vi får satse på at det er vår tur denne gang apriljente.Jeg skal ringe sykehuset i dag,og regner med jeg får første ul i begynnelsen av neste uke:O)

Hei lys i mørket :o).

Da er vi 3 i alle fall som skal ha frys.

Kjekt å ha noen å dele tankene med.

Skal du også på progynova,eller er du så heldig

at du får frys i naturlig syklus?

Annonse

Jeg skal også i gang med frys.

Mensen er 1 uke forsinka, men det virker som den er rett rundt hjørnet..

Var egentlig satt opp til UL om en uke, men den timen må jo flyttes noen dager nå....

Regner med å starte med Progynova en av de nærmeste dagene.....

hei,

ligger litt forran dere i løypa jeg.

Jeg er midt i ruginga på første fryseforsøk. Satte inn ett egg den 20 juli. Og har fremdeles 10 i frysern på st.olav.

Merker masse mer murringer denne gangen, litt rar i kroppen......svimmel.....små urven......

Men det kan jo som sagt komme av progynovaen eller progestan.

XXXXXX krysser alt jeg har.

skal teste på fredag!!! eller kanskje torsdag!

:-)

Lykke til allesammen!

Ja....da kom mensen.

Da blir det Progynova start i morgen, med blandede følelser....... gruer meg faktisk veldig denne gangen:(

Da blir det innsetting uke 33 på meg hvis alt går som det skal....

Lykke til til dere alle, både de som har satt inn og de som er klare for forsøk!

Jeg skal igang med 1 fryseforsøk. Fikk mensen nå, og starter med progynova i morgen tidlig.. skal ringe St. Olavs for å få time til UL. Jeg også gruer meg litt, for nå vet jeg litt mer om hva som skjer. har også bare dette ene egget på frys. men det er første ivf så løpet er ikke kjørt om jeg ikke skulle lykkes nå heller...

Lykke til alle frysere!

Annonse

UL på fredag.

Hadde egentlig time i dag, men pga. forsinket mens ble det utsatt noen dager.

Ser ikke ut til at de har funnet noe galt på blodprøvene. (Har 1 MA og 2 kjemiske de tre siste gangene og skulle skjekke hvorfor jeg "mister").

Fint å vite at det ikke er noe galt, men litt frustrerende allikevel.....hadde det vært en liten "filleting" som kunne rettes på med en gang hadde jeg vel hatt større tro på forsøket.....

Er redd for positiv test hvor det allikevel går galt enda en gang....

Bare gruer meg denne gangen jeg :(, men det nytter jo ikke å gi opp heller......blir jo ikke noe barn av det.

Får satse på at vi skal lykkes nå på 6.innsettingen........

Hei,

jeg skal sette inn det siste fryseegget i morgen.

Fikk tlf i dag om at opptiningen var gått fint. Var noen nervipirrende timer før jeg fikk beskjeden!!! Hadde bare 3 på frys, hvor to ble satt inn i slutten av april.

Har vært kjempeheldig med at alle har tålt opptining.

Krysser fingrene for at dette er egget med stor E.

Lykke til alle sammen!!!

Så spennende Maisen :o)

Flott at det siste overlevde opptininga også !

Lykke til i morgen !Spennende uker fremover nå !

Selv skal jeg på ny ul i morgen og håper på at slimhinna har

vokst litt nå...Kjenner jeg er litt nervøs for dette ...

De beste ønsker Maisen :o)

Heisann!

Så flinke egg du har Maisen ;), skjønner godt at det har vært nervepirrende med opptiningen. Da får du ha lykke til med innsettingen i dag og ta det med ro i rugeperioden ;)

Spennende å høre for deg også vilsågjerne, om slimhinnen er tykk og fin, klar til å ta i mot egg og feste seg der.

Jeg er ganske spent selv. Det er under en uke til vi skal til legen.

Krysser fingrene for oss alle XXXXXXXXX

klem

Nå er det bestemt :o)

Det blir innsetting tirsdag.

Hvis opptiningen går fint da ...

Får telefon om det på mandag mellom

13 og 15.

De ville ikke la meg sette inn begge eggene,

litt skuffet over det.Men St.olav er kiipe der sies det...

Så bra, Vilsågjerne!

Jeg har også vært på ultralyd i dag, og får innsetting på mandag (forutsatt at eggene overlever tininga..hører til riksen)- så da er vi jo ganske så likt i løypa! Venter to seeeeige uker da, men det klarer vi!

Lykke til alle sammen!!

Åhh..dette er så spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...