Gå til innhold

Noen trondheimsdamer i byen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Jeg er også i byen, og kommer nok til å være det til familien teller et medlem til. :D

Her har man nå kjøpt inn vogn (BRIO kombi), vippestol, bilsete m/base (MaxiCosi), diverse kluter, smekker og en haug med klær (både brukt og nytt). Har også vært på apoteket og hentet babypakken der, hurra - de første bleiene er i hus. Tihi...

Hva med å treffes igjen? Hva med uke 32? (6-12.august en gang). Jeg er med og har fri omtrent hver eneste kveld. Er ikke sykmeldt, men har fått fiksa det slik at jeg bare jobber på dagtid (selv om jeg er ansatt som nattevakt). Herlig!

Annonse

Jeg har ikke shoppa så veldig mye enda...

Har kjøpt ny vogn (som sikkert er nr 7 i rekken). Jeg har nemlig vogndilla! Nå skal jeg prøve ut en teutonia spirit s3 med softbag. Håper den blir like bra som oth'n jeg hadde.

Ellers så skal jeg kjøpe:

- bæresjal (mobywrap)

- madrass til sprinkelsenga

- sengesett

- flanelkluter

Vi har jo ganske mye fra før. Men det er litt irriterende at vi ikke vet kjønnet, for jeg har egentlig lyst til å kjøpe noen nye klesplagg... Men butikkene er jo åpne når babyen er kommet ut, så da blir det shopping!

Jeg er veldig klar for et nytt treff! Jobber dagtid, så det passer fint en eller annen august-kveld. Bare sett opp tid og sted!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...