Gå til innhold

BIM treff for de på 30+


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! jeg lurer på om det er flere i Osloområdet på 30+ som savner et BIM treff for denne aldersgruppen? Jeg er selv 31 og førstegangsfødende, og kunne tenke meg å være med på et slikt treff. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Det hadde vært koselig. Er selv 31år, og venter barn nr 2. Har en sønn på 2år i fra før. Blir gjerne med på treff.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! da begynner vi å bli noen på dette treffet også. Jeg vet ikke når det passer for folk flest,noen har vel ferie enda. Kanskje jeg kan foreslå et treff i uke 33, f eks torsdag 16.august rundt kl 19? Ser at mange møtes på Egon på Byporten, kanskje kan dette være et greit sted. Jeg kan videre legge dette ut under BIM treff lenken, og bestille et bord når vi finner en passende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-)

Jeg er 31 i desember og er førstegangs.

Har meldt meg på treff for dem mellom 25-30, men det hadde vært hyggelig å møtt noen på egen alder og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. :) Er 32 år og venter mitt tredje barn, har en liten jente på 17 måneder og en jente på 13 år. Vi bor på Nordstrand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låter trevligt! Jag er 34 år och ventar mitt första barn den 3 januari. Blir gjerna med på treff!! Vad med Kjøkken og bar på youngstorget,mysigare en Egon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen-Kjøkken og Bar var et bra tips, men de skulle holde restauranten stengt en stund, sa de når jeg ringte. Jeg har derfor booket et bord til max 10 på Egon på Byporten den 16.august kl 19. Så kan man jo velge et annet sted på neste treff:-) Bordet står under navnet Ann Mari-BIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg blir med på treffet den 16.august kl.19.

Var inne på BIM-treff-siden,men der var det ikke oppført noen aktiv link for påmelding...så derfor melder jeg meg på her.

Gleder meg til å treffe andre med mage:-).

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg vil også gjerne være med på treffet, .men jeg fant heller ikke noe sted man kunne melde seg på, så jeg prøver her!!

 

Jeg er 32 og venter mitt andre barn i 16.jan, har en gutt på 2 1/2 fra før. Bor i Oslo sentrum.

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...