Gå til innhold

Når vistes magen deres i 2. svangerskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt på når jeg kan forvente at jeg må røpe nyheten, og og jeg trenger mammaklær når jeg skal til syden om 4 mnd. er nå bare 4+2....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg er gravid med nr to. Min kjære sa i går at det begynte å synes litt. Er bare 9 uker nå.Har ikke fortalt det enda til noen, men tror nok jeg kan forvente at det synes litt ganske snart da jeg er ganske slank fra før...Prøver å bruke vanlige klær en stund til, men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du jo fem mnd på vei da du skal til syden, og da hadde jeg fått mage da jeg gikk med min første iallefall. Det kommer jo litt an på hvor slank man er i utgangspunktet, er man god&rund tar det jo lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første vistes det i uke 19-20 i alle fall.

Vises ikke her nå...er 12 + 5. Men er ganske oppblåst

om kveldene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 8 uker på vei med nummer to, og magen min er definitivt ikke like slank lenger. Skal begynne å jobbe igjen denne uken, så litt spent på hvordan det føles med litt mer straighte klær på.. Får se hvor lenge jeg kan holde det hemmelig denne gangen... Forrige gang sa jeg ikke noe på jobben før etter ca. 4 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i min 8 uke nå å jeg har fått synlig mage..blir nesten litt sjokkert over hvor stor kulen har blitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...