Gå til innhold

"Gleder meg til babyen kommer...."

nicco

Anbefalte innlegg

Gutten min som ble 8 år i går, kom nå akkurat med denne komentaren: "Jeg gleder meg sånn til babyen kommer, for jeg elsker å se at du er så glad og snill". Er det rart jeg sitter med tårer i øyekroken.....

Vi har ikke fortalt til noen at jeg skal igangsettes i morgen, heller ikke ungene vet noe. Men de vet jeg skal på sjukhuset igjen i morgen, og forstår kanskje mer enn vi aner.

Og jeg GRUER meg....skulle ønske det hele startet av seg selv....akkurat NÅ!

Fortsetter under...

Kjære Nicco,

Så nydelig kommentar fra sønnen din. Jeg ble satt igang forrige gang, og synes det gikk veldig fint- antakeligvis trenger du veldig lite hjelp til å starte modnigsprosessen ettersom det er så nærme termin og du har født så mange ganger før. Så jeg tror ikke du trenger å være redd for at fødselen blir tøffere enn normalt- men det blir selvfølgelig ekstra tøft for deg som har så mange andre tilleggsplager i forbindelse med graviditen..Jeg ønsker deg all mulig lykke til i morgen, Nicco, håper du skriver om hvordan det har gått med deg når alt er overstått og dere har fått tid til å komme dere.

Beste ønsker for fødselen og barselstiden fra

Annonse

Herlig kommentar da=) Ja, tenker de store kommer til å dulle med lillemann, jeg - blir godt for dere alle å få han ut nå!

Igangsettingen kommer til å gå bra, nicco!! Du har vært med på tøffe tak før, så dette klarer du fint! Tenk så deilig alt blir når det hele er over og du sitter med lillemann i armene og de store rundt deg=)

Krysser fingrene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...