Janni85 Skrevet 29. juli 2007 #1 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg sluttet på p pillen for 1 år siden og i mai i år var testen positiv. Va heilt fantastiskt jeg hadde ingen anelse at jeg skulle reagere med den gleden eg gjore. Men det var noe som ikke stemte, eg hadde veldig vondt i magen vondt ned over siden og i beine, innimellom var smertene så store at jeg ikke viste va jeg skulle gjøre. Vi drog på legevakten men fekk beskjed om å dra hjem igjen å slappe av. Drog til fast legen og han vidersendte meg til utralyd + sjukemelding. hadde små blødninger men fikk beksjed at det kunne være festeblødning. Så kom helgen og eg fekk store blødninger. Opp på akutten men ble sendt heim igjen for blodprøven var ok og noen av dei tok noen dager. Så fikk jeg innvendig ultralyd og di fann ingen ting..eg var forbrett på at jeg hadde mistet og gjekk heim med nytt mot snart vår tur tenkte jeg... Fredagen kom sjokke hcG hadde steget unormalt og det var fare for graviditet uten for livmor. Og det var det.... No er det to månder siden og alt er ok... Tok en eggløysning test på fredag om viste eggløysning. No kan en vel ikke annet en å vente i spenning? Har hørt at etter slik tilfeller så er kroppen veldig klar for å bli gravid så en har desse graviditets hormonen i kroppen? noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9945136-gravid-uten-for-livmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå