Gå til innhold

e det bare eg så ikkje har vært på UL???

Anbefalte innlegg

e jo 18+1 i dag å ska ikkje på UL før 8.8 føle d e så leeeeeeeenge te, men d e jo egentlig ikkje det dååå..

har jo kje termin før nyttår heller, men eg e så spent på hva som skjuler seg inni magen min....

kartet sier gutt.....

Fortsetter under...

jeg skal ikke før 12.aug, og da er jeg 21+1....... sukk, fikk ikke time i ferietida. Så det er jo bare å vente. Er 19 uker i dag, og nå er det virkelig aktivitet inni magan min ja. Har vært skikkelig aktiv i dag (oppe til venstre, masse spark)

Neida, det er ikke bare deg som venter og venter. Etter at jeg fant ut at legen ikke hadde sendt rekvisisjon til gynekolog fikk jeg fortgang i sakene. Så til fredagen skal jeg ENDELIG:) Er så spent på om vi får se hva det blir og om alt er som det skal. Kartet mitt sier jente, det gjør magefølelsen også.

Annonse

har aldri tenkt over før kor lenge ei uke kan ver når enn venter på noe sååååå spennende.....

har ikkje begynt å kjenne liv enda då, men kjente jo kje før i nesten uke 21 me førstemann, å eg e jo bare 18+3 i dag...

kartet mitt sier gutt.. men magefølelsen sier INGENTING... for en mage liskom....

men hadde vært gøy me jente, da har jeg en av hver:) men så lenge barnet er friskt er alt VEL:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...