Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Hei Alle. Jeg er ny her så håper dere tar godt i mot meg:) Er 12+3 i dag utfra første dag i siste mens og 11+ 1 utifra UL, så jeg blir nok ikke her mer i en uke før jeg hopper over til 2. trimester. Jeg blir alenemor og gleder meg masse.
TussiLussi Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Velkommen innom.... Skulle ønske jeg også sto på tur videre til 2.tri Blir det din første ?
<3MarsMiraklet<3 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 velkommen snuppah ****MORSOMT DETTA*****
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Det blir min første:) Hvor langt på vei er du TussiLussi?
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 ops. Glemte å takke for at dere ønsker meg velkommen. Tusen takk.
TussiLussi Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Begynte min 6 svangerskapsuke i dag... så det skal b li noen laaaaange uker fremover. Min tredje - så jeg vet hva jeg har å glede meg til...grøss.... ( kvalme mm) er nok ikke skapt for å gå gravid jeg Har du masse plager nå eller ? Sagt det til mange ?
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Tiden går sakte, det syntes jeg. Jeg fant det ut når jeg var 2 uker på vei. Jeg har ingen plager, men spiste som en hest 2 dager før jeg fant det ut og etter det så er alt tilbake til det normale. Ingen symptomer annet enn at testene er positivet og at jeg så barnet på UL når jeg var 8+5. Var til abortsamtale da og fikk UL, måtte bare se siden jeg var i tvil på hva jeg skulle gjøre. Klarte ikke bestemme meg da heller så jeg var på en samtale til og da bestemte jeg meg. Dette skal jeg klare. Når jeg først blir gravid på pillen så er det vel en mening med det:) Jeg har sagt det til mange, det gjorde jeg allerede i uke 7, følte at jeg trengte alle andre sine synspunkter:) Enn du da? sagt det til mange`?
Skuddårsmamma=) Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 GRATULERER med spiren og velkommen inn hit!! Dette klarer du nok fint ja! Stå på!! Lykke til med den voksende magen! =)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Gratulerer med spiren:)
TussiLussi Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 HI Jeg hadde MA i september, og vil av den grunn vente så lenge som mulig med å si noe nå...... kommer selvfølgelig å si ifra hvis jeg har MA/SA igjen..... men ikke så mye i forkant tror jeg Syns du har tatt et tøft valg!!! Håper du har mange som støtter deg rundt deg - er jo så mye som skjer fremover som man har lyst å dele med andre Nå kan du jo bruke oss også da men det er litt koselig å ha noen som vil kjenne på mage, som trøster under kvalme osv! LYKKE TIL ! Klem,
Cindy_jah Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Alenemor her også:-) Men blir nå hvertfall i 4 uker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå