Gå til innhold

er innlagt på sykehuset. 31+6 i dag.

Anbefalte innlegg

har endelig fått med skikkelig tastatur så det går fort å skrive inn her :-)

Ble innlagt på fredagskveld da jeg hadde hatt kynnere med 9-11 minutter mellomrom i ca 3 timer. Da jeg ankom føden å ble lagt på registrering hadde de begynt å komme tettere, 3 minutter mellom hver, og mellom 50-64 i styrke. Legen tok innvendig gu å fant ut at livmorhalsen hadde modnet litt, han turte ikke sjekke åpningen siden har var redd for å "irritere" livmorhalsen som han sa, men han sa han kunne visst få en finger inn i noe før der det skulle være åpning.... har ikke peilig på hva han snakket om.

Ble satt på drypp, riehemmende middel, å fikk en lungemodningssprøyte i rumpa :-)

I går hadde jeg enda kynnere på dagen, på de to registreringene på ettermiddagen/kvelden kjente jeg kynnere regelmessig, men de var for små til å bli registrert på ctg`en. Derfor fikk jeg enda mer riehemmende, å har hatt det til i dag på formiddagen. Har ikke hatt noen kynnere i dag, annet enn et par når sambo og snuppa var her, å blir vurdert i morgentidlig av lege som bestemmer om jeg får reise hjem eller ikke. Skal på vektestimering i morgen, å det er nok sikkert siden de vil vite hva som kan vente dem hvis kynnerne tar seg opp å går over i rier.

Men akkurat nå er formen på topp! koser meg på barsel(ble flyttet over dit i morges) på st.Olavs. Har blitt behandlet som en prinsesse hele sykehusoppholdet mitt! hyppig visitt av jm og lege, mat så mye jeg har orket har blitt servert meg på rommet, å titt og ofte har de kommet inn å sagt at jeg bare må ringe på for den minste lille ting, selv om de har hatt det travelt og ganske så fullt her :-)

Nå håper jeg å bli sendt hjem i morgen, å at jeg ikke ser disse snille jordmødrene før terminen :-)

Fortsetter under...

Hei, måtte jo bare svare her inne (selv om jeg er fra august-gruppa;-).. )

Jeg vet "hvem" du er hehe. Siden samboeren min jobber sammen med samboeren din. Samboeren min fikk høre det igår at du/dere var på sykehuset. Håper virkelig alt går bra med dere. Ble jo litt bekymra for dere vet du siden det er ei stund igjen:-) Jeg har 8dager igjen til termin, men tviholder i 2dager ekstra hehe (om det går da ) Siden da blir det fødsel den 8 august. Er jo såå fint med 8tallet, siden både jeg, datteren min og sønnen til samboeren min er født 8. i hver vår måned. og vi "mangler" 8 august i rekka hehe (samboer har "juksa" han har(8+8) 16 hehe) Men men tiden vil vise om jeg får "ønsket" mitt.

Ønsker dere MAAASSSE lykke til :-)

he he, sambo hadde fått streng beskjed at "kjerringa hans måtte bare knipe igjen, han skulle få først !!!!!" :-)

Får håpe både du og jeg kniper igjen da.... jeg litt lengre enn deg, men 10 dager til klarer du lett :-)

Lykke til videre til dere også :-)

Det var visst vanskelig for deg å knipe igjen ja :-)

sambo fikk melding i dag om at det var fødsel på gang!

Ble sendt hjem i ettermiddag å koser meg nå på sofaen.

Enten har du skikkelig vondt nå eller så er du blitt mamma atter en gang. Uansett lykke til :-)

Hehe ja det ble visst ikke mye av den knipinga mi:-P Sleit m nattesøvnen hele natta sto opp i 6 tida å begynte å sjønne tegninga. Kom inn på sykehuset 9.30 og gutten ble født 10.48, så her gikk det fort i svingene. Bokstavelig talt. Vi skulle jo egentlig hele gjengen dra å hente nøklene til nyhuset på mandag(kl10), men ble istedet at samboer måtte kjøre meg ned til sykehuset,"slippe"meg av der (og samtidig møte svigerfar der som tok m seg de andra barna) og Race avgårde til Buvika å skrive under papirer å ta i mot nøkler. Kjørte nok vel fort tur retur og kom hesblesende inn på fødestua i siste minutt hehe. kun 4-5min etter han kom tilbake ble gutten født. (hodet var i åpningen da han kom inn døra hehe). Men men alt bra nå :-) Skal skrive mere senere, står nede i "hotell-restauranten" å skriver så det blir ikke så veldig privat her hehe.

Lykke til du også ;-) jeg ble nå iallefall først ;-)

Klemz

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...