Gå til innhold

Da er det ikke lenger tvil!! (samme som skravle=

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen i dag var helt klart positiv så nå kan jeg rope!!

JEG ER GRAVID!!!!!!!!

Det blir nr 3 men jeg er like spent og full av sommerfugler som jeg var med de andre.

Ååååååååå!!

Og så det å måtte holde det hemmelig fra kollegaene på jobben og alt....... lurer på hvor lenge jeg klarer det denne gangen. Var vel bare 6 til 7 uker på vei forrige gang før jeg bare MÅTTE fortelle det!! hehe

Og de vet at vi har begynt å prøve i sommer så om noen spør meg direkte MÅ jeg vel bare svare ærlig.....

For en deilig følelse...... i dag er jeg bare utrolig glad!

Godt å få det ut!

Så nå melder jeg meg inn her hos dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye!!:)

Enig med deg at det er vanskelig å holde det hemmelig... Måtte bare si d på jobb i uke 7.. klarte ikke å holde meg lengere!

Et slikt mirakel må jo deles ikke sant.. :)

Skrevet

GRATULERER ..................

klarer nesten ikke å holde meg jeg heller...har jo bare lyst til å rope det ut til hele verden...

Men jeg skal snart på UL for å se hvor langt jeg er kommet, og etter det kan jeg fortelle det, tenker jeg(hvis alt er bra da)

Gratulerer igjen....og nyyyyyt det...

klem

Skrevet

Gratulerer så mye...=o)

Blir spennende å se ja, om du klarer å holde på den lille (store) hemmeligheten lengere denne gangen=o)

Er selv 9+3 i dag og holder på å sprekke. Har så lyst å fortelle de på jobben, men tør ikke helt...har bare jobbet der i 1 mnd ikke det en gang... fant ut at jeg var gravid før jeg startet så har litt dårlig samvittighet. Men hadde jo tenkt å bli gravid men trodde det kom til å ta lang tid...

Men nok om meg og igjen

Gratulerer så mye...=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...