Gå til innhold

Da er det ikke lenger tvil!! (samme som skravle=


J@h@

Anbefalte innlegg

Testen i dag var helt klart positiv så nå kan jeg rope!!

JEG ER GRAVID!!!!!!!!

 

Det blir nr 3 men jeg er like spent og full av sommerfugler som jeg var med de andre.

 

Ååååååååå!!

 

Og så det å måtte holde det hemmelig fra kollegaene på jobben og alt....... lurer på hvor lenge jeg klarer det denne gangen. Var vel bare 6 til 7 uker på vei forrige gang før jeg bare MÅTTE fortelle det!! hehe

 

Og de vet at vi har begynt å prøve i sommer så om noen spør meg direkte MÅ jeg vel bare svare ærlig.....

 

For en deilig følelse...... i dag er jeg bare utrolig glad!

 

Godt å få det ut!

 

Så nå melder jeg meg inn her hos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye!!:)

Enig med deg at det er vanskelig å holde det hemmelig... Måtte bare si d på jobb i uke 7.. klarte ikke å holde meg lengere!

Et slikt mirakel må jo deles ikke sant.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER ..................

klarer nesten ikke å holde meg jeg heller...har jo bare lyst til å rope det ut til hele verden...

Men jeg skal snart på UL for å se hvor langt jeg er kommet, og etter det kan jeg fortelle det, tenker jeg(hvis alt er bra da)

 

Gratulerer igjen....og nyyyyyt det...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye...=o)

 

Blir spennende å se ja, om du klarer å holde på den lille (store) hemmeligheten lengere denne gangen=o)

 

Er selv 9+3 i dag og holder på å sprekke. Har så lyst å fortelle de på jobben, men tør ikke helt...har bare jobbet der i 1 mnd ikke det en gang... fant ut at jeg var gravid før jeg startet så har litt dårlig samvittighet. Men hadde jo tenkt å bli gravid men trodde det kom til å ta lang tid...

 

Men nok om meg og igjen

 

Gratulerer så mye...=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...