Gå til innhold

må meld mæ ut


Gjest

Anbefalte innlegg

da har æ hatt en sa igjen,forstår itj koffor d bi sånn!

e så lei av alt no,tru æ ska drit i hele greia å vent ei stund!

lykke te dokker andre,håpe d går likar for dokker!

hadet bra(vinke)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler veldig med deg. Jeg mistet etter etter 11 uker den 14. mai. Det var vondt. Og akkurat nå sitter jeg her og lurer på om det går galt igjen. Nå er jeg 6+1. Jeg vil anbefale skravletråden som er opprettet for alle som har mistet i sa eller ma. Der prøver vi å backe hverandre opp og trøste den som trenger det. Det har blitt en virkelig positiv greie for meg. Kanskje vi sees der. Kan jo hende at før helga er omme så hører jeg også til der igjen

 

Den finner du på denne linken:

 

www.barnimagen.com/forum/thread/9491258

 

Lykke til videre, og jeg sender deg en god og varm trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusn takk aurora:)

d e itj så my tørst å få av familien så,d e godt at d e nån som bryr sæ:)

trøsteklæm te dæ å,håpe d går bra me dæ den gangen her da!

krysse alt æ har,kan innom å sjå på den linken vettu:)

d e godt å ha nån å snakk me når man går igjennom nå som e så vanskeli,d e tøft ja!

håpe d går bra me dæ da,lykke te:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en liten ting............. hvis man mister mer enn en gang, tas det prøver for å se om det er noe some mangler f.eks hormonmessig? Grunnen til at jeg spør er at jeg vet om en i USA som mistet flere ganger og det ble etterhvert påvist at hun manglet noe og hun fikk behandling og fødte et velskapt barn etterpå.

 

Vet at i hennes tilfelle kunne hun bli gravid, men det hormonet (tror det var et hormon) gjorde grobunnen i livmoren dårlig og dette førte til at hun mistet gang på gang.

 

Bare en tanke......

 

Føler med deg, aldri lett dette og tror nok vi alle er bekymret for dette, vet i alle fall at det er mitt verste mareritt, men det er desverre ingen garantier her i livet........

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...