Gå til innhold

er quinny en bra vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

etter å ha byttet hjul to ganger pga ulyder,klemp fingrene til småen i kalesja, irritert meg grønn over kalesja som bare ramler ned et hakk på sportsdelen, opplevd at den tippet når jeg snudde sportsdelen fra meg, når man oppdager at dypvognen er veldig liten og at den dempingen som liksom skal være der overhodet ikk er der...vel da syns jeg ikke quinny freestyle XL er en bra vogn!

fikk heldigvis byttet min..

Annonse

Nope. Dritt-vogn vil jeg kalle det..

Det svingbare hjulet henger seg opp.. Vogna knirker og knaker.. Et forferdelig bråk på kalesjen.. Den er ustabil..

Systemet med stengene på kalesjen gjør at det er fort gjort for småen å klemme både fingre og armer.

Setet og ryggen i den er steinhard.

Den stangen i sportsdelen er så langt nede at med en mindre unge er det ikke noe hensikt med den.

I tillegg er den liten, upraktisk med bare åpning på den ene siden av "handlekurven".

Men den er lett og luftig - sommervogn. Og det er jo fantastisk med 3-hjuling.

Jeg er også superfornøyd med min! Har hatt TFK og OTH og synes helt klart at Quinny er best. Liker spesielt godt at man kan snu sittedelen i sportsvognen, den er enkel å trille, lett å legge sammen og så slipper man masse tull med glidelåser, stropper, remmer etc. for å regulere ryggen. At den er en "billig drittvogn" skjønner jeg ikke at noen kan mene. At den ikke koster like mye som Bugaboo er vel bare fint??

Annonse

Veldig fornøyd med vår quinny 3xl!! Kjempegod å trille, og vår 2-åring har god plass, både sittende og sovende. Ja, den er veltbar med sittedelen bort fra det, men når man er klar over det er jo ikke det noe problem å unngå! Dessuten er den stilig å se på - jeg er overhode ikke enig i at den virker billig!

Jeg/vi hadde egentlig bestemt oss for quinny, men vi ble overbeviste på at dette ikke var vogna for oss pga liten, liten og trekkfull bag (får januarbaby) og at jeg fikk høre på barnas hus at de hadde fått inn mange reklamasjoner på vogna og de anbefalte den virkelig ikke!! Så vi endte opp med TFK-twist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...