Gå til innhold

Hva skal dere ha til nattmat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste jeg ikke klarer bestemme meg for på menyen :)

Fortsetter under...

Skrevet

vi skal ha en spesiell suppe eller gryterett med bagetter. husk bare å ikke underberegne for det er utrolig hvor sulten folk blir utfover kvelden:)

Skrevet

Fiskesuppe.

Samme som forretten, lager en stooor kjele :)

Skrevet

Tenker også på suppe (tomatsuppe med makaroni og egg, ertesuppe med pølse, buljong med kjøttboller e.l), men ser for meg den enorme mengden med suppe da! Vet ikke hvor mye man beregner pr pers, men la oss si 5 dl, og da må vi jo ha 40 liter med suppe! Ser for meg den megastore kjelen som noen står og rører i hehe :)

Skrevet

Eller så enkelt som pølse i lompe! Godt med no' salt.

Men sørg for all del for at det er wiener-pølser! "Kokte" grillpølser smaker pyton!

Skrevet

Ååååå, takk for tipset Kakao! Det var jo bare genialt! At jeg ikke har tenkt på det før. Foreslo det for mannen min og han var helt med på notene =)

Annonse

Skrevet

Blir ikke nattmat hos oss. Regner med at middagen er ferdig i 20:00-tida. Så blir det kaffe og kaker frem til kl 22:00 Og deretter dans med drikke og salt snop. Det kan vel ikke være behov for nattmat da?? for det skal vel serveres litt etter midnatt eller???

Vi diskuterte pølser før vi bestemte oss for å droppe nattmat. Det krever ikke bestikk, tallerkner etc. lettvint og godt.Ville i så fall hatt mye forskjellig tilbehør da, som stekt løk/rå løk, agurksalat, rekesalat, ost, søt sennep, sterk sennep osv... slik at det blir litt for en hver smak...

Skrevet

Vi hadde pølser med brød - enkelt, alle liker det, og så og si 0 koppevask! Super nattmat :)

Skrevet

Vi har nok litt andre klokkeslett enn dere har da på måltidene, derfor ønsker vi å ha nattmat :) Koldbordet starter kl 16.00 og kaffen kl 20.00. Bandet kommer kl 21.30, og da regner jeg med at inntaket av alkohol starter omtrent samtidig. Da vil det være godt med litt å bite i igjen rundt 24.00-01.00 ca. =)

Skrevet

Blir pølser her også, alltid suksess med pølser :o) :o)

Skrevet

Skal ha sodd vi. Middagen er vel ferdig i 19 tida og kaffe og kaker kl 2030. Så nattmaten blir vel rundt 0130 tipper jeg...

Skrevet

Hvor mange pølser regner man pr pers da? 2 stk? Blir det for lite?

Skrevet

Tenkte nemlig å ha brødmat og i tillegg, med litt enkelt pålegg som ost, skinke, osv, slik at de som ikke liker pølser også får i seg mat. =)

Annonse

Skrevet

gryterett å nystekt brød!

Skrevet

vi skal ikkje ha nattmat..

middagen starter kl17

kl 21 kommer kaffegjestene, og vi skalavslutte festen 01.30..

skal vi rekke å ha endå et måltid får vi ikkje tid til å gjøre ant enn å spise..hihi

Skrevet

var nettopp i bryllup. Da var det nattmat klokka 02,00. Da spiste folk masse. Det var sodd

Skrevet

vi hadde chilligryte som smakte gjestene fortreffelig

Skrevet

Vi skal ha middag kl 18. Kaffe/kaker kl 22. og pølser kl 01.30

Jeg syntes det er godt med litt i magen før jeg tar kvelden :) Og noen av gjestene har litt reisevei hjem, så slipper dem å stoppe innom shell midt på natta.

Skrevet

tror kanskje det blir pølser i brød/lompe med tilbehør.....enkelt og greit :)

Skrevet

Tenkte jegergryte med ris og rundstykker.... men får se... alt er ikke avgjort enda...

Skrevet

vi skal ha blomkålsuppe og brød! :) nam nam!

Skrevet

Hvis dere skal ha koldtbord kan dere jo ta rester fra det til nattmat, det blir som regel MYE til overs:)

Skrevet

Pølser og lomper med ketchup og sennep! Gjerne fra grill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...