Gå til innhold

Hvor lenge atte SA blødde dere? og hvor lenge etter SA prøvde dere på nytt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mistet for en uke siden og blør enda. (var 7uker på vei) Hadde en MA for tre år siden og da sa de at en burde ventet til en hadde hatt mensen to ganger før en prøvde på nytt.

Men det er vel kanskje anneledes med SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg mistet da jeg var 14 uker på vei,, blødde i to uker etterpå. fikk beskjed om å ikke ha sex så lenge jeg blødde.. legen sa til meg at jeg kunne bli gravid med en gang. trengte ikke vente en mens.. det måtte jeg bestemme. kroppen blir ikke gravid før den er klar,, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er varierende fra lege til lege hva som blir anbefalt. Jeg ble av en gynekolog anbefalt å vente tre mnd etter MA, men en annen gynekolog sa at jeg kunne begynne å prøve med en gang. Jeg tror ikke det er forskjell på MA og SA, men som sagt, det er noe jeg bare tror.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre at det gikk galt denne gangen - ønsker deg lykke til neste gang.

Dersom du ønsker flere svar er det kanskje best å bruke forumet "Ufrivillig abort" - et forum for alle de som har mistet, enten i SA eller MA.

Selv hadde jeg en MA og fikk beskjed om at vi kunne begynne å prøve med en gang jeg sluttet å blø (tok ca 2 uker) - gravid nøyaktig 3 mnd etter jeg hadde utstøtning på sykehuset (piller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistet i uke 6,blødde 4-5 dager,ble gravid igjen,men gikk samme veien det å,ble gravid igjen å er 6+1 nå. hadde ikke mensen mellom noen gang.

fikk beskjed om at det var bare å prøve igjen med engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!Jeg hadde en SA i uke 7, spottet i 7 dager. Slapp utskraping, men fikk beskjed om å begynne med en gang. Hadde en mens så ble jeg gravid igjen!Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...