Gå til innhold

Skrive på bordkort hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg til å få skrifta på riktig plass i forhold til det lille bordkortet?

Har ikke veldig lyst til å skrive for hånd :)

Skrevet

Ingen som veit?

Skrevet

skjønne ikk spm..

går jo ikk ann å skrive uten å skrive da...

Skrevet

Hehe.... altså, hvordan får jeg skriveren til å tygge i seg det lillt bordkortet og hvordan får jeg navnet til stå der det skal stå på bordkortet når jeg skriver ut?

Skrevet

det må visst stilles inn da..

vil heller anbefale deg, å skrive ut alle navna på no pent, farga papir, å klippe å lime..

Skrevet

Kanskje jeg skal gjøre det i steden, høres enklere ut :)

Kanskje noen veit hvor jeg kan få tak i en annen skrift enn den jeg har på pc`n, kunne tenkt meg en skrift noe ala kråketær, litt gammel skrift.

Skrevet

Når jeg har laget bordkort, har jeg alltid skrevet ut på printer, dvs mange på samme arket. Har klippet ut etterpå, og limt de på selve bordkortet.

Utrolig mye du kan gjøre selv i Word :-) Du kan bruke andre fonter, farger, sette inn bilder eller legge på forskjellige rammer.

Dersom du vil bruke andre fonter enn de som finnes standard, er det mange du kan laste ned. Jeg har bare søkt på fonter i enn eller annen søkemotor, da dukker det alltid opp mange sider. Du kan enten kjøpe eller ta noen som er gratis. Det er det MANGE av ..

Lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk for hjelpa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...