Gå til innhold

noen som brukte strimmel testene fra billigetester?


skimre

Anbefalte innlegg

driver å lurer veldig her...

blir det alltid en svak strek på de såkalt "skyggestrek"

de tre siste dagene har det blitt en liten strek der, men det er litt vanskelig å se om det er farge på strekene, det er derimot farge etter tiden har gått ut, gjerne et par timer etter testen er tatt...

 

har alldri brukt disse før, så jeg er ikke helt sikker på hvordan de fungerer???

 

kan noen hjelpe meg???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg brukte disse. Det begynte med en slik skyggestrek som du sier, men så ble streken rødere og rødere for hver dag. Var ikke i tvil om at de var positive for å si det sånn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa med billigtester nå siste prøving. Tre dager etter eggløsning fikk jeg en med svaaak strek, så svak at jeg ikke kunne se fargen, bare at det var en skygge der. Så fikk jeg bare helt hvite etterpå, helt uten antydning til skygge. Men så, fem dager før forventet mens fikk jeg en svak strek igjen, denne gangen var det en svak, svak rosa strek. Jeg testet igjen dagen etter, da ble den en anelse tydligere. Og slik gikk det, litt mørkere for hver dag, og da jeg testet på IKM fikk jeg en helt klar positiv test, men den var ikke like sterk som teststreken. Men nå, når jeg er 6 uker på vei blir det to streker med en gang jeg dypper den i urinen, og begge strekene er like sterke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...