Gå til innhold

obs! Stressa jeg nå... Bare 3 dager igjen...

Anbefalte innlegg

Da er det full feiring på 1 årsdag og barnehagestart samme dag. Skrev liste over hva jeg skal ordne i sted. Litt stressa jeg, lurer på om jeg når alt, skal jobbe fra 15 - 23 i dag, så blir ikke så mye mer jeg får gjort da...

- Må bake

- Pynte Ole Brumm og Tigergutt kaker

- Vaske vaske og atter vaske

- Gjør klart annekset som skal leies ut igjen fra i morgen

- Pynte

- Rydde, heldigvis ikke så mye da

- Pakke inn gaver

Blir vel bursdag til slutt. Hilsen i avisen er i hvert fall bestilt!

Fortsetter under...

Kjenner meg sånn igjen. Holder på å planlegge for bursdagen til helgen. Skal ha feiring både lørdag og søndag, og listen min er laaaaang!! Heldigvis er det meste på listen over ting mannen min skal gjøre og han er jo i permisjon. Men phui likevel!

Utrolig nok gleder jeg meg noe helt sinnsykt og jeg går og koser meg med alle planene jeg har mens jeg er på jobb. Hehe! I dag er rosa blomster telysestaker kjøpt inn i tillegg til en krone til prinsessa og gaver fra 2*oldemor og oldefar...

Det blir litt sene kvelder, men det er det jaggu meg verdt. Vi har i tillegg nylig flyttet inn i nytt hus, så nå har vi fått litt press på oss til å få ting ferdig. Bilder ble hengt opp i går og gardinene ble endelig ferdig lagt opp. Loftsstua er ryddet og kontoret er satt i system.

å såpass... har litt å vært å gjøre dere da ja... ja, koser meg jeg og da. har kjøpt kakepynt, svart konditorfarge etc. i dag. eneste jeg tror jeg har glemt er kort... og gul konditorfarge.

har ikke noen planlagt feiring vi da, men går over mange dager her og... bestemor, bestefar, onkel, tante og filleonkel kommer på rette dagen, vet ikke når andre bestemor, bestefar og onkel, ev. tanter med familier kommer, alle er så langt unna, men de kommer...

nå skal jeg bake ole brumm kake og tørke støv før det er natta. veldig gøy å da. har kjøpt dukke med utstyr til henne jeg da, første dukken hennes! håper det blir stas

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...