Påan-igjen Skrevet 29. juli 2007 #1 Del Skrevet 29. juli 2007 Nå er det sol ute så skal gå ut å sette meg litt å lese avisen. Trygve har formiddagsluren sin og sover godt i vognen. Har vært lite innom her i det siste pga ferie og mye stress før ferien. Har hatt 3 uker ferie, og vært bortreis så godt som hele ferien. Var nesten 2 uker i sverige - ved Byske,og så noen dager i Lofoten. Var selfølgeliv uheldig med været. Den første uken i Sverige regnet det hele tiden og var surt og kaldt (mens det selvfølgelig var knallsommer og sol hjemme...typist !) og dagene i lofoten var det regn og vind stort sett. Men men, bor jo i Nord- norge så er ikke så vant med fantastisk sommervær uansett........ Hadde campingvogn stående utenfor sommerhuset til søsteren min m/fam, så Trygve fikk leke i lag med søskenbarnene sine på 3 og 8 år - stor stas. (eneste er at han hadde noen "gode" læremestere i å gjøre ugang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Del Skrevet 30. juli 2007 Høres ut som en fin ferie, det der, bortsett fra været. Men det har jo vært likt over det hele, har jeg inntrykk av. Her trengs det ingen læremestere i å gjøre ugagn, for det klarer han jammen selv :-s *sukk* Han har fått bade litt i sommer, men han er ganske pysete når det gjelder vann. Men det nå ikke rart, når det har vært så kaldt. Vi har "bare" vært hos min mamma og i campingvogna vår, men har kost oss masse. Hatt masse besøk (noe som har vært litt utfordrende når været ikke er noe særlig og du ikke har så mange kvadratmeter plass), og kost oss med de. Har fortsatt litt ferie igjen, så blir litt farting på oss til. Men etter det, skal vi være her litt mer igjen God sommer til deg og Trygve fra oss i vest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå