Gå til innhold

Da har jeg begynt å spraye igjen:))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Da er jeg igang igjen med sprayen også. 2 1/2 år siden sist, og jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg. Prosessen er tøff. Jeg skal igang med søskenforsøk, men jeg tar ingenting som en selvfølge. Jeg vet hvor vanskelig det kan være å komme i mål.

Ja,det er søskenforsøk vi er i gang med,vi har en jente på nesten 18mnd:)

Jeg gruer meg litt til bivirkningene,for sist ble jeg helt på tuppa.Og mannen gikk mye tur med hunden for å si det slik;o)

Dere med søskenforsøk,hvor mange forsøk trengte dere på første barnet?Vi fikk full klaff på første forsøk,så jeg er redd jeg skal ha for høye forventninger denne gangen..

Vi har en gutt på 2 år og 1 mnd, det var klaff på første fryseforsøk. Har hatt 5 fryseforsøk nå uten klaff, så nå er det i gang med full pakke igjen :( Da vi lykkes ble det satt inn i naturlig syklus, så det er egentlig det jeg har troen på, men St.Olav sier de har sluttet med dette:( Hadde veldig stor tro på at vi skulle lykkes med hvertfall ett egg vi hadde på frys, men ble utrolig skuffet. Akkurat nå er jeg inne i en veldig negativ periode. Har ikke noe tro på at vi skal klare det, synes alle sammen rundt meg går med kul på magen.... ja, i det hele tatt ganske pessimistisk.. Håper det går over snart, det hjelper jo ikke akkurat at hetetoktene er i gang for fullt heller da..(som du sikkert skjønner; i dag er ikke en bra dag for meg)

Håper det klaffer for oss begge. Lykke til framover!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...