Gå til innhold

Kjønn!


tuppa81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan.Vi vet at vi får ei prinsesse:-)Jordmor var ganske så sikker.Jeg synes ikke dette ødelegger spenninga i det heletatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på ul 23. august. Det er nesten så jeg ikke klarer å vente. Jeg er så utrolig spent på hva vi får! Spiller ingen rolle hva det er, jeg er bare supernysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vil vite kjønn, ul 7.8

viste at det ble gutt forrige gang og angret ikke på at vi valgt å vite kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i går, - spennende - så gled dere.

På forhånd hadde jeg og samboeren min vært uenige, han ville vite kjønn mens jeg ikke. Det sa vi til jordmora, men hun overstyrte ham og lot være å opplyse kjønn. Trolig fordi jeg ikke ville.

Kanskje like greit, så slipper han å ha en hemmelighet i fem måneder... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at vi får ei lita jente på UL.. Jeg var så nysgjerrig at jeg hadde ikke klart å ikke vite..Også praktisk mtp litt klær osv... Men samtidig skjønner jeg at det må være veeeldig spennende å ikke vite!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville vite kjønnet denne gangen. Forrige gang valgte vi å holde det hemmelig helt til siste gang på ultralyd (var mange ganger på kontroll for å sjekke om barnet følgte sin egen vekstkurve). Den siste tok nygjerrigheten overhånd- he, he! Forrige gang fikk vi gutt. Nå venter vi ei jente. Hadde ikke klart å vente denne gangen nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal på UL 22.08 Vi har vært litt frem og tilbake denne gangen, men lener oss mot å vite det denne gangen også. Fikk ikke vite det med nr 1. Med nr 2 fikk vi vite det. Var så nysgjerrige at vi bestilte time på Volvat etter ordinær UL hvor jordmor ikke ville si hva det var. Folk sier til meg at de synes det ødelegger overraskelsen, men det er det teiteste argumentet jeg hører for man blir like overrasket på UL! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med første jenta viste vi ikke noe,og det var veldig spennende og ikke vite,skal på UL på onsdagen 8 august og da har vi bestemt oss for og vite det tror jeg,vet ikke om jeg kommer til og angre....er litt usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også, men det er garantert like morsomt å få vite det nå =D Ekstra morsomt er det å holde det hemelig for venner og kjente å høre hva alle gjetter og hvorfor de tror det og det =D Jeg skal vite det nå også. Kjekt å kunne handle litt mer enn hvitt, hehe...

Du blir like overrasket nå. Det kan jeg garantere deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vite kjønnet. Fikk vite det på de to første også. UL er 14/8. Hvis ikke vi får vite det da, så kommer vi nok til å ta en privat UL for å finne det ut. Jeg synes det er mye lettere å forholde seg til og knytte seg til babyen i magen når jeg kan tenke han eller hun. Lettere å planlegge klær og navn også. Særlig navn synes jeg det er vanskelig å finne på uten å vite ganske sikkert at det er det vi kommer til å bruke. Denne gangen er det også ekstra praktisk i forhold til innkjøp, i og med at vi har to jenter fra før og masse rosa klær! Så det blir en del dyrere med gutt....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skulle egentlig på ul 7 august, men byttet til 14, så får vente til da:) men vi skal vite ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

vi skal paa ul d. 16 aug, klarer ikke vente!maa bare vite kjoennet!! mannen min vil ikke vite det, og alle i fam stoetter hans valg og sier seg enig!! skikkelig irriterende! skal vite det jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne ikke se ordentlig når vi var der, men trodde det er to testikler hun kunne se. Har hatt guttefølelse hele tiden også. Skal på ny UL i oktober så da får vi kanskje se bedre da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...