Gå til innhold

Kan man få tidlig ul ved misstanke om tvillinger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til jordmor for første gang om 2 uker, vil da være i uke 12. Magen er stor som i 5. mnd med 2. mann, så jeg kunne tenke meg å få avklart hvor mange det er der inne. Må jeg betale selv da tro? Eller kan hun faktisk høre om det er to hjerter som slår..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVis magen din,livmoren din, er veldig stor vil du nok faa henvisning ti; UL. Iallelfall hvis du spoerr etter det.

 

Kjenner de som har faatt det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

Jeg har fått tidlig UL pga at legen har mistanke om 2 eller at jeg kan være lengre på vei. Livmoren er høyt oppe, hun målte den helt til navlen i uke 9 ( Jeg føler kanskje hun målte litt feil, føler jeg ikke kjenner den så langt oppe!!! ikke vet jeg)

Skal hvertfall inn å få sett den lille/de små :-D på torsdag, gleder meg kjempemasse.

Ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei men dette er jo min 4 så magen kommer jo fortere da. Er 11+3 i dag.

 

Lykke til.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte, og fikk ikke... Men ikke akkurat imponert over vikarlegen jeg var hos uansett. Neste kontroll blir det jordmor. Mulig jeg betaler for en privat ul selv før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 4 nå og venter meg at magen min blir kjempe stor fort og at jeg ikke klarer og skjule det veldig lenge. Jeg har fått UL i uke 6 da jeg har hatt SA 4 ganger. Alle mine tre forrige har alt vært fint og ikke to som de trodde en liten stund. Jeg skal bestille meg time til UL nå for en sjekk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...