Gå til innhold

Utskraping


-kate

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har nettopp mista mitt tredje barn i uke 11 og måtte til lege og ha utskraping under narkose. Fosteret hadde vært dødt siden uke7. Dette skjedde i utlandet.

Nå er det 3 dager siden det jeg antar må være en utskraping, men jeg har så vondt i magen når jeg spiser eller drikker, det er slik at jeg bare ligger og vrir meg i sengen. Har fått antibiotika og smertestillende, men får smerter av tablettene også. I tillegg øker blødningene. Kan det være mensen som kommer tilbake så fort?

Det er så mange hyggelige og søte mennesker innpå her, er det noen av dere som har vært gennom det samme og som kan fortelle meg hvordan dere hadde det i etterkant?

Takknemlig for svar, skal være i utlandet i enda 10 dager og får ikke komt meg til norsk lege med alle spørsmålene mine.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en del vondt i magen kanskje ikke fult så ille som deg, blødningene er veldig forskjellig fra person til person. kan du ikke prøve å ringe legen din i norga da? Det kan vel hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som de ikke har fått ut alt, for så smertefult skal det ikke være. Har hatt utskrapninger jeg også og man er øm/sår samme dag og kjenner sammentrekninger av livmoren men dette høres ikke normalt ut nei! Så ring legen i norge for å høre hva han mener for så å komme inn til gu der nede(greit å ha snakket med en norsk en for da vet du hva du skal kreve/spørre om fra den bulgarske)!

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...