Gå til innhold

våken i natta, kvalme å tissing...bare må skriv litt;)!!!


pgpia_

Anbefalte innlegg

Har ikke nibbesjans tel å klar å søv lenge!!! Når eg først klar å søv, så våkna eg etter kort ti før at eg må så voldsomt på do. I natt har åsså kvalmen kommen for fult!! ligg bare å vrir meg. E jo selvfølgeli kjempe gla for at eg kjenn at d skjer ting, men trudde ikke d sku kom så tili alt sammen. IKM i mårra (mandag 30), men tok test for 5 daga sian som viste positivt, så eg e jo i himmeln av glede:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på akkruat samme måte.. er 8+6 i dag og har vært opp hver natt siden starten av uke 6.. både opp for å tisse og spy..

er visstnok helt normalt :)

Kjipt men d er ihvertfall et godt tegn på at spira di lever.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha noe kjekser tilgjengelig om natta.. våkner du og er kvalm så spis en eller to, blir bedre av det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får gå inn på chattesia om d bi fleir sånne netter, prøvde i natt, men d va vest ingen dær. Samboern min jobba skift å kom heim 05.45 i mårrest, ganske så overraska over at eg satt våken. kjenn at eg bynn å bi småtrøtt no da...hehe..passa seg litt dårli ettersom svigers ska kom på besøk å di ikke veit nåkka, kan liksom ikke kom me nå sånne unnskyldninge uten at di får misstanke. Takk for tipse Anonym, ska prøv me litt kjeks:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...