Gå til innhold

Mange her som slet med vondt i korsryggen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spør bare for nysgjerrighet.

Sliter med min nå. Hatt det i ei uke ca, litt mer. Kasta pillene for 3 uker siden. Lurer på om jeg kan være gravid. Har flere symptomer også.

 

Vet jeg er anonym...

 

Hilsen undrende jente på 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, fikk det i begynnelsen av denne uken, er 8+5 i dag.

ta en test du. kan være så mangt, også pga graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal gjøre det. Har med en i baggen =)

Men får vente til i morgen tidlig.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så er mange av symptomene på graviditet akkurat de samme symptomene som ventende mens: Ømme pupper, vondt i korsryggen, uvel, oppblåst etc...

 

Det eneste som funker er en test - dersom du kastet pillene for tre uker siden bør du jo få mensen snart (hvis det er tre uker siden du var ferdig med forrige mens da). Test om morgenen og husk at en strek er en strek, uansett om den er svak eller ikke.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Driver å vurderer nå da, venter vel mensen neste uke tror jeg. Ikke så med i det. Tar alt som det kommer.

 

 

Kanskje jeg skal ta en test i morgen. Men de er så dyre, så vil ikke bruke de opp unødvendig... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom testene koster en del, så ville jeg kanskje ventet for å se om mensen dukker opp først. For hvis du tester for tidlig, kan det være at den viser negativt selv om du er gravid også.. Uansett, lykke til! Og hvis det viser seg at du IKKE er gravid, så husk at det er helt normalt om de tar litt tid å bli gravid også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar alt som det kommer jeg, haster ikke. Burde venta litt for å si det slik. Masse som skjer i nærmeste fremtid.

 

Men mensen min er ikke sikkert kommer uansett den. Har den bare noen få ganger i året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...