Gå til innhold

Noen som vet hva det koster på hotellet på Haukeland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kanskje bo på hotellet når jeg er på barsel, sammen med sambo. hva må han betale pr døgn? må han betale for mat? er bare 10 min å kjøre hjem så han kan jo alltids kjøre hjem og spise isteden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, gi meg 5 min så skal jeg finne det. sendte mail til haukeland for å få svar for en stund siden. han må betale for mat. er visst kjempedyrt. så vi har ordnet det sånn at sambo går opp til mamma for å spise middag. frokost er inkl i overnattingen

Skrevet

koster rundt 299kr inkl frokost..

Mot et lite tillegg får han også spise mer der...

Skrevet

ok, takk for svar =) venter spent på nøyaktig svar fra bobobaby da =) trodde det skulle være 5-600 kroner jeg...

Skrevet

det var 320 kr pr natt inkl frokost.

har en venninne som bodde der for et år siden. og mannen måtte da betale i resturanten om han skulle ha middag. var visst ganske stive priser. så vi kommer til å gjøre som jeg nevnte over her.

Skrevet

Trodde vi også, så ble veldig overrasket da vi var på omvisning å fikk høre at det var rundt 200:) Husker ikke nøyaktig da...

Skrevet

oki =) er ikke så gale pris da... men da kan han heller kjøre hjem og spise eller noe... er 10 min hjem og 10 min til svigers. og svigermor lager nok helt sikkert middag til han ... kjipt å lage middag bare til seg selv...

Skrevet

Vi endte på over 1000 kr da vi bodde der 4 dager i fjor... maten var svindyr for han.. Men det vi gjorde var att jeg som fikk maten gratis gikk nes for å hente mat til meg.. også forsynte jeg meg grovt... også delte vi det når jeg kom opp igjen på rommet med det.. hehe...

Men det forutsetter jo att man er iform til å gå å hente mat selv da=)

Skrevet

Huff....så mye jeg ikke vet...Trodde ikke det kosta noe for sambo på barselhotell jeg:) Ja, ja, da vet man det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...