Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Si meningen DIN - og ranger dem gjerne.. På forhånd takk! Felicia Penelope Eira Fam Karmen Hedvig Ivy Elmine Lilia Angell Ulrikke
StorkeMammaen Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Felicia - nydelig Eira - søtt Hedvig - kjempe fint Karmen - søtt. Ulrikke - fint navn
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Felicia - nydelig Penelope - for langt Eira - fint Fam - fint Karmen - kjempefint, liker det best med C Hedvig - tøft! Ivy - liker ikke Elmine - liker ikke Lilia - heller Lilja Angell - er også et etternavn...så nei Ulrikke - liker ikke
Filippa K Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Felicia - huff! Penelope - nei Eira - ok Fam - ok Karmen - fint Hedvig - elsker det!! Ivy - nei Elmine - synes Helmine er fint Lilia - søtt Angell - nei Ulrikke - fint
Milletrille Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Likte Karmen, Elmine, Lilia evt Lilja og Ulrikke. Felicia og Penelope passer best på engelsk. De andre var ikke helt min smak..
Vannmann35 Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Det eneste jeg kunne vurdert selv er Felicia - det er fint.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Syns Felicia er kjempe fint. Ulrikke går også an,mne kadde ikke kalt ungen min selv for det...
prebs Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Liker egentlig bare Hedvig- men det er til gjengjeld kjempeflott!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Rangert i den rekkefølgen jeg liker de, fineste først Ulrikke Angela (i stede for Angell) Lilia Elmine Karmen Hedvig Eira (liker Eiril og Eirin bedre) Felicia og langt der nede kommer Penelopa Fam Ivy
Milletrille Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Karmen var min favoritt her, kjempefint og litt tøft navn! Samme med Ulrikke, en god nr to Elmine og Lilia var også fine navn, men ville ikke valgt de selv. Felicia, Penelope, Ivy, Angell - disse syns jeg passer best på engelsk og blir usikker på uttalen på norsk Eira - klarer ikke helt bestemme meg der, litt fint... Fam og Hedvig likte jeg ikke noe særlig...
Milletrille Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Og ser nå at jeg har svart på denne før, syns det var noe kjent med de navnene....koko... Men så at jeg hadde svart noe av det samme tidligere, enda godt det da, at jeg ikke er helt schizo hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå