Gå til innhold

Noen her inne i januarklubben som har vært på ordinær Ul enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.Vi var på ordinær ul. torsdag.Var da 17+2 og vi fikk vite at vi får ei prinsesse!Og ikke minst at alt er perfekt! Denne ul er en helt spesiell opplevelse,for her får man virkelig sett alt.Vi fikk ei enestående jordmor som hadde god tid og var veldig nøye.Hun sa at hun måtte være sikker hvis hun skulle si noe kjønn,så det var hun tydeligvis:-)Så på nurket i alle vinkler og sa at hun kunne ikke se annet enn at dette måtte være en frøken.Det er bare å glede seg:-) Lykke til!!!!

Jeg har termin 15.januar og var på ultralyd for en mnd. siden. Ultralyd er alltid en spesiell opplevelse. Se det lille nurket sprelle med armer og bein :-)

Vi skal på ny ultralyd i morgen og håper at ungen ikke er altfor sjenert,så vi får sett om vi får ei lita jente eller en gutt. Vi har ei jente på 2 år fra før,som allerede går rundt og sier stolt,,jeg er storesøster jeg".

Gleder meg veldig til ultralyd i morgen tidlig,det er så spennende å se om jenta vår får en liten lillebror eller lillesøster!!!!

Lykke til på din ultralyd også!!

Jeg var på ordinær ultralyd for ca en uke siden. Men jordmora vi var hos, mente det var for tidlig for ordinær ultralyd, så jeg skal tilbake til tirsdag. Fikk se at alt var bra, men for å sette en sikker termin ville ho at jeg skulle komme tilbake. Håper vi får se kjønn da. det fikk vi ikke sist.

jeg var på UL på tirsdag:) En aktiv liten gutt i min mage. Ingen tvil om hvilket kjønn d var nei! Å alt så bra ut med lillegutt.

Utrolig opplevelse egentlig å være på ul, så spennende å se den lille. Får virkelig SE at det er et lite menneske som lever der inne.

Annonse

Skal på ul på onsdag 8 aug. Syns det var så inmarri lenge til når jeg fikk timen, og nå plutselig kommer dagen. Håper allt er bra der inne og har lyst til å vite hva det blir også... gleder meg!!

Termin 16jan

ja vi var på torsdag, var en helt fantastisk opplevelse. merket på samboer at han synes dette var kjempe stas. han som ikke har merket noe på kroppen, men hører meg snakke om det. at han fikk se at det virkelig var noe der, var stort.. ei aktiv lita snuppe utøvde gymnastikk der inne.. herlig :) alt så normalt ut og ingenting å bekymre seg for..og terminen ble flyttet fra 31 des til 4 januar. er veldig stas dette :)

er 18 + 4 i dag :) hi hi...

Har vært på ul i dag,alt var bare bra med den lille fikk flyttet termin fra 7 til den 16 Januar,en helt sinnsyk opplevelse en liten skapning som sprellet med bein og armer.

Så ikke om det var jente eller gutt men det var heller ikke så viktig for oss.

Gled dere jenter;)

Var på UL 02.08 og alt var perfekt og jeg venter en liten gutt sa jm. Men jeg har fortsatt jentemfølelse så det skal bli interessant å se på neste UL i uke 26, spørs om jeg må gi meg å jm rett :-)

Annonse

Var på ultralyd i dag vi:))) morro...alt var bare bra,fikk ikke vite kjønnet da for det var en liten staing...hehe...men det går den var jo frisk så det er jo det viktigste:))))var så godt og se at hjerte slo...

Arhhg...vi skal ikke før 24. august.. :/ Er da i uke 20. Er sikkert pga. ferieavvikling, men tiden går sååå sakte. FIkk innkallelse lenge før ferie, så føler jeg har ventet i en evighet nå. Men den som venter på noe godt, osv... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...