Gå til innhold

Hei jenter! Tilbake fra ferie! :)

Anbefalte innlegg

Hatt 2 nydelige uker i 40 grader i Hellas, godt for kropp og sinn og ekteskap :)

Helt herlig å bare nyte hverandre, ha god tid og være uten spray og sprøyter og klær... :) (seriøst... vi fant en kjempefin nudiststrand etter 1. uken, så vi har nesten ikke skille... thihi... )

Gruer meg bigtime til jobb på mandag, men minnene lever..

Har lest meg opp litt på situasjonen her ellers, litt stille og rolig? Blir vel litt mer fart og spenning her nå etter fellesferien tenker jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9940338-hei-jenter-tilbake-fra-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Flippa!

Deilig med ferie! Hellas er jo vakkert da, så jeg regner med at du er mettet på vakre opplevelser og har funnet nytt pågangsmot frem mot høsten!

Her er alt stille.. Jeg venter med ny runde til ting har roet seg på hjemmefronten. Vi tenker på å selge hus og flytte,nemlig. Men vi kommer liksom ikke helt igang med alt vi tenker på.

Venter på svar fra en som skal legge ut leiligheta si for salg, har en annen på hånden, men er usikker på om den er verdt summen den er oppe i nå..

Så her blir det neppe noe innsetting før vi har fått kommet oss i orden med flytting og sånt.

Godt å se deg tilbake igjen!

Gjest Bjørnen Collargol

Her er også alt stille på den fronten nå.

Vi har bestemt oss for å ta et forsøk til på Aleris vi. Orker ikke Ullevål :-( Det koster en del mere, men det er det verdt!!!

Har time den 15 august tror jeg det var og så blir det oppstart så snart det er mulig (de har sommerstengt nå...)

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...