Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg liker så godt navnet besteveninnen min har på barnet sitt... Blir det galt av meg å bruke det, eller hva synes dere???
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 For noen så blir det det, for andre er det ikke så viktig. Men helt ærlig fra min side, synes jeg du skal styre unna og finne et annet navn. Har vært borti det samme, men ikke med en bestevenninne, men ei fra vgs, som kalte sin det samme som min.. etter litt tanke omkring det, så er det ikke så kult, selv om vi ikke har spes kontakt..
kirkra Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 tror jeg ville funnet ett annet navn....særlig siden det er bestevenninnen din
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Det blir feil å bruke navnet din venninne har på sitt barn. Tror nok du skal finne ett annet navn.
Mc Mum Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Må nok si meg enig i at det kan bli litt feil ja!Men du finner nok et navn du vil synes er mye finere!!Lykke til!!
Milletrille Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Ja, det blir helt feil! Og fryktelig tungvint når dere skal snakke om hverandres barn etc... Jeg hadde blitt irritert hvis mine venninner hadde valgt samme navn som meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå