Gå til innhold

Vil bare si takk til Reductil jentene vår/sommer!

Anbefalte innlegg

Heisann alle jenter!

Vil bare takke for god støtte og oppmuntring gjennom de siste fem mnd!!!!!!!

Samboer og jeg hadde en liten prat i dag, og ble enige om at vi skal forsøke å bli gravide allerede denne mnd..(har mensen nå..)

Jeg har seks dager igjen på siste Reductil brett, og da slipper jeg å hente ut ett nytt fra apoteket. Er gira på å få barn nå, og ettersom jeg har gått ned litt over 10 kg, så kjenner jeg at jeg har lyst å sette i gang NÅ!..Hihi.... Dessuten begynner reductil effekten å gi seg litt, tror jeg, har ikke skjedd noen ting på en fire uker nå...(har 10mgr) så da blir man litt utålmodig ec etc...

I alle fall, ønsker dere alle lykke til videre! Stå på jenter!!!!

Stor klem fra

Meg!

Fortsetter under...

Hei min gode slankevenn, kommer til og savne deg kjempe mye, men forstår du verker etter og begynne på prøvinga. Jeg er i samme båss som deg, men biter tennene sammen litt til, føler for å gå ned hvertfall 8kg til først.

Men håper storken hører planene deres og kommer raskt meg svømme dyktige spermier til dere. Jeg var inne på babymedia i går, og der var det kjempe fine tips og råd til oss som prøver og planleger. Gode råd om og se etter i forbindelse med eggløsning og slikt, råder deg til å stikke innom der en tur og. Ellers så bruker jeg en slik Ladycomp, og den viser jo rødedager når det er eggløsning, og i stede for å avstå fra sex er det jo bare og kjøre på for dere da :)

Nei lykke til, kansje vi sees på snart klar eller prøvere etter hvert?

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...