2 nøster Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Heisann alle jenter! Vil bare takke for god støtte og oppmuntring gjennom de siste fem mnd!!!!!!! Samboer og jeg hadde en liten prat i dag, og ble enige om at vi skal forsøke å bli gravide allerede denne mnd..(har mensen nå..) Jeg har seks dager igjen på siste Reductil brett, og da slipper jeg å hente ut ett nytt fra apoteket. Er gira på å få barn nå, og ettersom jeg har gått ned litt over 10 kg, så kjenner jeg at jeg har lyst å sette i gang NÅ!..Hihi.... Dessuten begynner reductil effekten å gi seg litt, tror jeg, har ikke skjedd noen ting på en fire uker nå...(har 10mgr) så da blir man litt utålmodig ec etc... I alle fall, ønsker dere alle lykke til videre! Stå på jenter!!!! Stor klem fra Meg!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hei min gode slankevenn, kommer til og savne deg kjempe mye, men forstår du verker etter og begynne på prøvinga. Jeg er i samme båss som deg, men biter tennene sammen litt til, føler for å gå ned hvertfall 8kg til først. Men håper storken hører planene deres og kommer raskt meg svømme dyktige spermier til dere. Jeg var inne på babymedia i går, og der var det kjempe fine tips og råd til oss som prøver og planleger. Gode råd om og se etter i forbindelse med eggløsning og slikt, råder deg til å stikke innom der en tur og. Ellers så bruker jeg en slik Ladycomp, og den viser jo rødedager når det er eggløsning, og i stede for å avstå fra sex er det jo bare og kjøre på for dere da Nei lykke til, kansje vi sees på snart klar eller prøvere etter hvert? Klem fra meg
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Hei hei:) Synd at du forlater oss nå,men forstår godt at du er ivrig på¨å komme igang med baby-makin':) Vil ønske dere masse lykke til,og takk for nå hehe... *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå