Gå til innhold

til dere ikke røykene kritiserende: kom dere ut til det patetiske livet deres! folk er her fordi DE BRYR SEG OM BARNA SINE!

Anbefalte innlegg

hvilken glede har dere av og sitte å rakke ned på de som røyker egentlig? det er en sykdom. for om dere ville hjelpe andre til røykeslutt så hadde dere ikke skrevet så mye borte i natta. folk er her inne for å få hjelp og fordi DE BRYR SEG OM BARNA SINE. Skulle gjerne sett hvordan livet deres ser ut til daglig. få hjelp og kom dere ut av denne siden. her gjør dere ikke annet enn å skade. har dere noe å si, javel. men skriv det på en vetug måte. regner med at dere er de største tilhengerene av sladder og annen drit! fordi dere elsker elendighet

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

HEEEEELT enig. Faktisk MANGE som ikke slutter pga den typen kritikk.

får bare det værre. Så klart er det BEST og slutte. men er det kanskje ikke værre å bli trakkasert på den måten og få fosteret i magen til røykerne til og ha det MINDRE bra ? fordi faktisk mange blir helt satt ut av dere, hvordan tro dere at foteret har det da? BEDRE?

Helt enig! Er en tidligere røyker, og synes det er veldig mye kritikk på skravle ang dette, så jeg stakk innom her for å se hva diskusjonsemnene her er, og det er jo TYDELIG at ingen her forsvarer det å røyke når de er gravide, men støtter hverandre, gir råd, trøster etc!

Personlig synes jeg det virker som om alle gjør det beste de kan, og ærlig talt kan man faktisk ikke forlange mer! Er et helvete å være avhengig av røyken, og et helvete å slutte! Og selv om det er skadelig å røyke, så er det mange som har hatt mødre som røyket gjennom hele graviditeten og allikevel er sunne og friske!(meg inkludert) Er også mange som har mødre som IKKE røyket, som har fått astma og allergier etc... Ta det rolig, ikke stress i forbindelse med røykslutt og i værste fall ring legen og få råd der! Ta en dag av gangen!!

Lykke til alle sammen! Dere prøver, ergo dere bør være stolte av dere selv!

Unnskyld meg, patetisk liv??? Hva er det for noe?? Det er folk her som gir så blaffen at de røyker 15-20-25 røyk om dagen. De gidder ikke prøve en gang. Det er barnemishandling.Rett og slett. Når mor sitt behov kommer først så mange ganger daglig så BRYR DE SEG IKKE OM BARNA!!!!!! Det er pur egoisme. Dagens mødre er såå informert om skadene røyken gir. Jeg snakker IKKE til de som virkelig har gjort en innsats og kutter så mye de kan klare.Men ved så mange røyk daglig så er det ikke et forsøk en gang. For "det går jo greit"... Så ikke kom og fortell om patetisk liv her!!!! Jeg blir så irritert på sånt dritsnakk!!!!!!!!! Det handler ikke om sladder eller "annen drit" men om at mor røyker og at barnet tar skade av det!

kan godt hende det.... men vet DU hvorfor de gir blaffen kansje.....????

vet DU om de har prøvd....???

det er da for svarten dees problem.... eller?

nei.... du har vel kansje fått i oppgave å endre på oss røykere, vende oss om... vise oss "lyset" og veien til ett bedre liv....

om vi røyker eller ikke det er vårt problem....

vår egen kropp vår egen graviditet og ja faktisk vår egen unge....

selv om noen mener at vi ikke skulle fått lov å få barn....

hva med de da som dømmer oss nord og ned er de noe bedre selv...

jeg bare spør.....

Men gravide kan og bør ikke gi så blaffen, de er ikke alene om kroppen sin lenger. Jeg har full forståelse for at det kan være vanskelig å slutte, men iallefall å kutte til det minimale bør være en selvfølge. Men røykende gravide er umulig å nå gjennom til. De har pigger ute, sikkert pga dårlig samvittighet, og jo mer folk maser og prøver å forklare jo mer røyker de. Det er synd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...