Gå til innhold

Noen positive ord å få?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikm i morra eller neste. To siste dager testet først svakt positivt med billigtest. Streken er veldig svak men rosa. Idag morges med cb, svaakt men blått kryss. Testet begge dagene utpå dagen med nesten usynlig resultat,men kan skimte "skyggestrek". Kan bare ikke tro jeg er gravid da de er så svake,men blir vel ikke noe utslag er den negativt? Har også en test fra tidligere i uka og den er kritthvit. Skal selvfølgelig teste igjen i morra,men vil kanskje bare høre noen si noe om sine tester? Virker kanskje som om jeg er ute og fisker her,men sikkert flere av dere som har sett på en test og grublet usikkert selv. Har prøvd i fire år nå,så jammen på tide... Håper så inderlig. xxx

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet med billig strimler 3 dager før ikm, svak svak strek, testet neste dag med QR, den var også svak. Testet hos legen neste dag og den var neg.......

Tok ny test dagen etter ikm og da slo den ut sterk.. Jeg tok tilsammen 5 billigtester og ingen av de slo ut sterkt. CB skal jo være den mest pålitelige. På legekontoret hos oss trenger testene mer HCG for å slå ut enn hjemmetester.....!!!!!

Uansett styrke på streken,bare det er farge på den er skal den være positiv :-D

Du har nok bare ikke nok HCG enda til at den slo ut skikkelig.

Jeg tror du er gravid, prøver meg på GRATULERER :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk,trengte det. Sier ikke noe til sambo før jeg er helt sikker. Blitt skuffa endel ganger...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa med billigtester nå siste prøving. Tre dager etter eggløsning fikk jeg en med svaaak strek, så svak at jeg ikke kunne se fargen, bare at det var en skygge der. Så fikk jeg bare helt hvite etterpå, helt uten antydning til skygge. Men så, fem dager før forventet mens fikk jeg en svak strek igjen, denne gangen var det en svak, svak rosa strek. Jeg testet igjen dagen etter, da ble den en anelse tydligere. Og slik gikk det, litt mørkere for hver dag, og da jeg testet på IKM fikk jeg en helt klar positiv test, men den var ikke like sterk som teststreken. Men nå, når jeg er 6 uker på vei blir det to streker med en gang jeg dypper den i urinen, og begge strekene er like sterke.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...